Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Hogyan éljek túl még évekig a...

Hogyan éljek túl még évekig a munkahelyemen?

Figyelt kérdés

Minden nagyon szuper lenne, ha nem azzal foglalkoznék, amivel. Telefonos ügyfélszolgálatos vagyok. Naponta több ember cseszi fel az agyamat és kiabál velem, nem velem van bajuk, hanem a céggel és a jogszabályokkal, de akkor is nekem mondja. Azonban már így is sokat váltottam munkahelyet és megfogadtam, hogyha találok egy olyat, ahol a fizetés nem rossz és a kollégák nem seggfejek, akkor maradok addig, amíg nem születik gyerekem. Ezt kb 3 év múlvára tervezzük, persze ki tudja, hogy összejön-e egyből. A cég jó, a juttatások jók, a főnökök korrektek, megkapok minden segítséget, még 2 nap home office is van (ami lassan már csak IT területen maradt meg), de egyszerűen lelkileg már nem bírom a sok idiótát illetve sok bunkó embert. Eljutottam odáig, hogy a rendes emberek sem vigasztalnak, korábban feldobtak, ha volt ilyen hívásom, ma már csak félve várom a következő hívást, ahol tizedjére sem érti meg, amit mondok és csak viselem el a sok szart. Egyszer rászóltam az egyik ilyenre, hogy egy kicsit kedvesebben beszéljen velem és közölte, hogy én azért ülök ott, hogy elviseljem, hogy úgy beszél velem, ahogy akar.


Túlélési tippeket várok. Váltani nem szeretnék, ott lenne más rossz.


dec. 1. 08:28
1 2 3
 21/24 anonim ***** válasza:
100%
Én az ilyen idióta ügyfeleknek betenném Chat GPT robothangot és az válogasson a kérdéseikre!
dec. 2. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/24 A kérdező kommentje:
20. Lehet. De akkor éppen teljesen egyedül voltam vonalban (nálunk van olyan nap, hogy estig vagyunk és az utolsó órákban már csak egy ügyintéző), és ha leteszem és visszahív akkor ugye fixen hozzám csörög be, illetve ilyenkor már felettessel sem tudok beszélni, nem elérhetőek, ha bármi olyan van, amiben az ügyfelet nem tudjuk tájékoztatni, akkor visszahívást kell ígérni. Nem akartam sem visszahívni másnap, sem folyton felvenni és letenni, sem panaszt felvenni magamra, ki tudja, hogy reagál a főnök, volt egy másik lánnyal, hogy letette a telefont személyeskedés miatt, az ügyfél emailen panaszt tett, emiatt visszahallgatták a hívást és le is lett cseszve, hogy igenis az ő hibája volt, mert hallatszott a hangján, hogy nem akar az ügyféllel beszélni és emiatt jobban ellenőrizve lett utána.
dec. 2. 10:36
 23/24 anonim ***** válasza:
100%
Nem tudom olyan vicces lenne az ilyen hőbörgő ügyfeleknek belefingani a telefonba, vagy pornófelvétel hangokat lejátszani. 😂😂🤣
dec. 2. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/24 anonim ***** válasza:
100%
Pedig ha megfenyegetnek, akkor az a megoldás, hogy leteszed. Ha visszahív, megint leteszed. Tök mindegy, mi hallatszik a hangodon, akkor sem nem fenyegethetnek meg vadidegen emberek, miközben a munkádat próbálnád végezni (meg amúgy máskor sem). Ilyenkor igenis a sarkadra kell állni, ha kell, akkor jogi lépéseket tenni, mert NEM VAGY KÖTELES TŰRNI. Nem az a dolgod, hogy tűrd az idiótákat, hanem az, hogy a hatáskörödbe tartozó problémákat megoldd, amennyiben NORMÁLISAN közli az ügyfél, hogy mi a gondja.
dec. 2. 13:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!