Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Aki a vendéglátásban dolgozik,...

Aki a vendéglátásban dolgozik, az hogy lehet bunkó a vendégekkel?

Figyelt kérdés
Bár nem kéne, de előfordulhat mindenkivel, hogy kissé nehéz napjai vannak, vagy nehéz időszakot él át, olyan is lehet, hogy valakinek eleve ilyen az alaptermészete. De itt egy kicsit ellentmondásos a dolog. Hiszen arról szólna az egész, azért dolgoznak ilyen helyen, hogy a vendégeket szívesen fogadják. Mégis vannak akik bunkó viselkednek, sok ilyenről hallani. Nem az volna az érdekük, hogy normálisan szolgálják ki vendégeiket, akik majd ezért máskor is vissza fognak térni hozzájuk, jó hírüket viszik? Vagy csak a bunkó vendégekkel szoktak ugyanígy viselkedni, viszonozni a vendég magatartását? Merthogy azért a vendég sem tehetne meg mindent. De akkor hogy van ez? Csak elméletben értendő a kérdés, nem egy konkrét esethez kapcsolódóan.
nov. 11. 14:41
 1/5 anonim ***** válasza:
75%
A vendégnek nincs mindig igaza, szóval ha bunkózik akkor teljesen meg tudom érteni ha a vendéglátós is bunkó lesz vele szemben. Meg mindenkinek lehetnek rossz napjai, szóval megeshet hogy nem állnak hozzá olyan szívesen a vendéghez, végülis emberből vannak ők is.
nov. 11. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
82%
Ha van egy bunkó vendég, azt érthetö módon nem akarják, hogy visszajárjon, másrészt az ilyet akár ki is dobhatják, az nem igaz, hogy mindig a vendégnek van igaza - ez csak egyes esetekre érvényes.
nov. 11. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Ha a bunkó vendégektől el is tekintünk, én úgy gondolom, hogy van sok alapból bunkó, flegma ember a vendéglátásban amúgy is, mint a mindennapokban bárhol.

De ez is olyan sajnos, mint a bunkó betegápoló, végülis azok is azért mentek oda dolgozni, hogy az arra rászulókat ápolják, (esetenként gyógyítsák), nem azért, hogy bunkózzanak velük és a nővérszobában trécseljenek munka helyett, mégis van ilyen...

A vendéglátásban dolgozók pedig általában alkalmazottak, azaz nekik nem feltétlenül érdekük, hogy visszajárjon a vendég, hisz a bevételből nem részesednek, manapság pedig a kártyás fizetéssel, a szegényedő lakossággal és a sok helyen árakba kalkulált szervízdíjjal (amit szintén gyakran lenyúl a vezetés) a borravaló sem feltétlenül elég kecsegtető.

Ehhez hozzá kell még tenni, hogy a fiatalabb generációnál megfigyelhető az a tendencia, hogy minimális (szak)tudással, szinte 0 belefektetett munkával rögtön milliókat akarnak keresni, aztán nyilván hamar rájönnek, hogy nincs kolbászból a kerítés, és ez fájdalmasan érinti őket, ami az amúgy sem tomboló lelkesedésüket még jobban csökkenti. Nekik kb. annyi a lényeg, hogy a minimumot hozzák, ne legyen rájuk annyi panasz, hogy kirúgják őket, és ne üldözzenek el annyi vendéget, hogy végül bezárjon a hely, többet leginkább az tesz bele, aki a magánéletben is kedvesebb/szorgalmasabb típus (meg a "régi öregek" talán...).

nov. 11. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Én sokat járok étterembe, és jó tapasztalatom van a vendéglátásban dolgozókkal.

Pl. bunkó, flegma bolti eladót sokkal többet láttam.

nov. 11. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Esetleg egy időután belefásul az embertömegbe.
nov. 11. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!