Mi ez a MÁV-os hőségpénz?
Szerintem megérdemlik a egyszerű fizikai dolgozók. Nem a vonatvezetők, karbantartók stb tehetnek a késésről, és a minőségromlásról. Konkrétan a rendszerváltás óta minden kormány hagyta tönkre menni a vasutat.
Bár az tény, hogy akkor kaphatnának más fizikai dolgozók is, pl a közút emberei.
Ezt azért kapják, mertnyilván még igy is olcsóbb a kormánynak, mint megoldani a működő klimát minden vonaton. De hosszu távon nyilván nem lesz takarékosabb megoldás. Szégyenletes, milyen állapotok
Vannak a mávnál.
Nyílt téren, tűző napon megy a sok lepusztult klíma nélküli vonat. Egyszer Olaszországból utaztam haza Intercityvel olyan 9 órás vonatút volt. 11 óra tájt már félni kezdtem, az ablakokat nem lehetett kinyitni. Szerencsére a folyosón valaki ki tudta nyitni az egyiket.
Pont előtte halt meg egy kislány a buszban felejtve, ő jutott eszembe és hogy nem véletlen tilos gyereket, háziállatot 5 percre sem bent hagyni az autóban tűző napon. Magyarországon pályafelújítás miatt kb.4-szer kellett átszállni vonatpótlókra, másik vonatra. Azokat a kalauzokat rettenetesen sajnáltam. Én csak olyan 5 órát kellett kibírjak, ők nyilván minden nap ebben a katlanban főttek. Akkor arra gondoltam, hogy az idősebb kalauzok emiatt simán meghalhatnak, de a fiatalokra is nagyon nagy terhelés egy ilyen út.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!