Volt e már, hogy valami kényes ügyről direkt nem beszéltél a munkahelyeden?
Hogy pl tudomásodra jutott valami, de inkább csöndben maradtál?
Vagy pont ellenkezőleg, kirobbantottad a balhét?
Mi alapján döntöttél a hallgatás/dumálás mellett?
Volt már ilyen.
1. Ugye vannak azok a témák, amik kényesek ugyan, de istenigazából a munkavégzést nem befolyásolják, és kb. magánügy kategória, csak nagyon szaftos rajtuk csámcsogni. Ilyen pl. az, hogy a nős pénzügyes k.ogatja az egyik projektmenedszer nőcit, vagy hogy egy munka utáni bulin XY milyen vállalhatatlanul viselkedik részegen (amíg nem okoz kárt egy másik kollégában és nem zaklatja szexuálisan).
2. Vannak azok a kényes dolgok, amik szerintem pitiánerek, vagy megoldhatók a HR vagy a felsőmenedzsment bevonása nélkül. Nagyobb, de gyorsan kijavítható hibák pl. Hacsak nem vmi nagyon kiállhatatlan kolléga hibázik, én ilyen esetben igyekszem a másikat ki/megmenteni.
3. Van az a típusú kényes probléma is, amivel úgy vagyok, hogy felnőtt ember oldja már meg ezt egyedül, más bevonása nélkül. Pl. két munkatárs közötti látványos feszkó kommunikációs stílusbeli különbségek miatt... ha az egyiket zavarja, akkor jelezze a másik felettesének vagy a HR-nek. (itt most nem durva bullyingról, fizikai tettlegességről, uszító megjegyzésekről van szó, hanem a "fogalmazhatna kedvesebben és aranyosabban is" meg "nem minden mondat után mondja azt, hogy please" kategóriáról)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!