Ha bármit mondok bárkinek a cégnél, az miért kap olyan szárnyra hogy még az igazgató is tudja, meg a takarító is de még a mellettunk levő cég is? Miért nem lehet normálisan beszélgetni?
Néha már azt érzem, ha csak 1 kollegával beszélek is, mintha azt egy tömegnek mondanám egyúttal kb 100 ember fogja tudni mit mondtam a folyisón vagy konyhában terültemben fordultamban, persze ferdítve meg mindenképpen másképp előadva, negativ színben feltuntetve ami pozitív vagy dícséret, így mehetek aztán korrigálni másoknál mindent mert mennek a kavarások és mindig én jövök ki rosszul.
Azóta már rájöttem, hogy inkább maradjak csendben. Senkiben nem lehet megbízni, nincs olyan hogy bizalmas kollegád.
De ezek miért ilyen emberek ha mondok nekik valamit azt szét kell kürtölni másokkal engem mögöttem kibeszélni?
Elég ciki, mert így téged húznak csőbe.
Rád hivatkoznak, hogy tőled hallották.
De már csak az is durva hogy valakinek(x) elmondok egy dolgot, erre ugyanazzal aztán megtalál engem egy másik es arról faggat, mintha neki mondtam volna, mintha vele is beszélni akarnék erről, mintha rá is tartozna, és azt se említi meg hogy x mondta neki. De még le is tagadják.
Ugy tesznek és kamuzzák is azt hogy ők aztán nem is beszéltek, rólam meg végképp nem. Teljesen hülyének akarnak nézni.
Vagy ha látok egy sértődött fejet, akkor is garantált már hogy rolam tölem hallott vmit másokon keresztül persze elferdítve, különben nem lenne sértődött, hanem pont örülne.(megesett hogy vkit dícsérek hogy milyen jó vele dolgozni mennyire birom amiért gyorsan reagál, vele minden olyan flottul működik, de ez valoszinu úgy ment vissza hozzá, mintha valakit vmi nekem pattogó kollegának néznék, ugyanis azóta nem áll velem szóba.)
Ezek olyan 40 es férfiak nők a kollektíva.
Máshol nem ilyenek az emberek? Vagy rosszabb?
De nem értem, hogy ha ezek munkával kapcsolatos dolgok, és nem magán ahogy azt írtad, akkor konkrétan mi a probléma?
"megesett hogy vkit dícsérek hogy milyen jó vele dolgozni mennyire birom amiért gyorsan reagál, vele minden olyan flottul működik"
Ilyeneket nem kell csinálni, mármint random dícsérgetni a kollégákat csak mert elvégzik a munkájukat. Ez egy kicsit fura így, és nem is kapcsolódik a munkavégzéshez. Kizárólag szakmaira redukáld a kommunikációt, olyan dolgokat beszélj csak meg, amik szükségesek egy feladat elvégzéséhez. Az ilyen small talkok is tök feleslegesek pluszba.
Nem azert volz dicsrrve mert elvégzi a munkáját.
Hanem pl a csopvez állandoan szabotalja a munkám hátráltat, hagyjam békén mindennel majd később ír alá nem ad engedélyeket, ebből bajok is szoktak lenni miatta, a késésekért meg engem vesznek elő, ellenben egy másik részlegen a vezető meg pikk pakk elintéz mindent gyors precíz es sajnálom hogy nem vele kell dolgozni, hanem ezzel.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!