A Netriskről mint munkahelyről vélemények?
Call centerben dolgozhatsz bejövő ügyfélszolgálatosként, vagy kimenő értékesítőként.
Bejövőn fix 8 órás munkaidő, kimenőn 6 órás rugalmas. Bejövőn magasabb az alapbér, kimenőn kicsit kevesebb. Mindkettőn teljesítményarányos jutalék van, mindkettő home office-ból végezhető.
Ha semmit nem csinálsz,akkor is kb. 250nettót megkapsz,de akkor pár hónap után felmondanak neked.
Ha normál módon odateszed magad, akkor 350-500 körüli nettó alsó hangon össze tud jönni, ha meg nagyon keményen tepersz,akkor ennél jóval több is.
Ha a call center annyira nem a te világod, akkor vannak háttérmunkás lehetőségek is bőven, ott fixebbek a fizuk, kevesebbet lehet megkeresni, mint amit a jobb call centeresek kapnak, de kiszámíthatóbb. Ha valakinek nem jön be a call center, de látják rajtad a lelkesedést meg hogy keményen akarsz dolgozni, és van éppen hely más osztályon, akkor adnak lehetőséget.
Összességében átlag magyar bérekhez képest magasabb fizukat adnak, ha odateszed magad. Rajtad is múlik, mennyire csinálod. A cégnek nem érdeke, hogy bárki alulfizetett vagy elégedetlen legyen, akkor vagy adnak más lehetőséget vagy felmondanak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!