Új munkahelyen meddig érdemes ezzel várni vagy mi legyen a következő lépés?
Három hónapja új munkahelyem van és jó szokás szerint minden munkahelyen időnként ránézek az ügyfélkapun, hogy rendesen be vagyok-e jelentve, illetve fizetik-e utánam a járulékokat. A jelenlegi helyen be vagyok ugyan jelentve, de a rendszer szerint semmilyen járulékot nem fizetnek utánam. Vannak kollégáim, akik már több éve itt dolgoznak és ugyanezt a problémát vélték felfedezni nemrég. Külön-külön és együtt is jeleztük már többször a pénzügyes kollégának, hogy lépnie kéne ez ügyben, mert ez így nagyon nem jó, de mindig azt mondja, hogy rajta van az ügyön és csak regisztrációs hiba. Külön kérte, hogy a főnöknek ne szóljunk, helyrehozza a hibát. A héten ismét szóltam neki, de még mindig semmi változás nincsen. Közben érdeklődtünk a NAV-nál, hogy ilyen esetben milyen hátrányunk származhat ebből, ott annyit mondtak, hogy mivel be vagyunk jelentve, onnantól nem a mi sarunk, ha nem fizetnek utánunk és nem jár semmilyen hátránnyal, de ez nem nyugtatott meg.
Volt már valaki hasonló helyzetben? Kezdek kissé feszült lenni és már nagyon határán vagyok, hogy a vezetőséggel beszéljek erről, ugyanakkor nem szeretnék ezzel gondot okozni senkinek.
"Külön kérte, hogy a főnöknek ne szóljunk"
Ezt nem igazán értem. A főnököm lenne az első akinek szólok a dologról.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!