Kereskedelemben dolgozók, ti érzitek, hogy az inflációval csökken a vásárlási kedv, kevesebb a vevő?
Figyelt kérdés
Első sorban nem élelmiszer üzletekre vagy egyéb alapvető kellékeket árusító boltra gondolok, hanem ruha, kozmetikumok, ékszerek, vagy bármilyen speciális, esetleg luxuscikkek árusításával foglalkozó boltokra, de bárki megírhatja, mit tapasztal.2022. szept. 22. 20:04
1/18 anonim válasza:
Nem kereskedelem, hanem hitel, de úgy veszik fel az emberek a cofi áruhitelt, mintha nem kellene vissza fizetni. Eddig napi 50-70 szerződést kaptunk feldolgozásra, most napi 250-et.
2/18 anonim válasza:
Kínai üzlet, 30% áremelést követően is viszik az árut, mint cukrot. A magyarnak van dugipénze, nem kell aggódni.
3/18 anonim válasza:
Játélboltban dolgozom, igen érezhető.
4/18 A kérdező kommentje:
2. én borszaküzletben dolgozom, nálunk az elmúlt hétben nagyot zuhant a forgalom
2022. szept. 22. 20:27
5/18 A kérdező kommentje:
elnézést, elírtam, elmúlt hónapban, nem hétben
2022. szept. 22. 20:28
6/18 anonim válasza:
Háztartási üzletem van. Annyit veszek észre, hogy nem fogy annyira az, amit nem muszáj megvenni (édességek, játékok stb..), illetve csak az olcsó vegyszereket és illatszereket keresik. A nagy drágulás miatt a forgalom körülbelül maradt ugyanannyi mint előtte volt, de mivel százalékos haszonnal dolgozunk, ezért több marad nálunk. Egy ideig tartottuk magunkat a legkisebb áron, volt olyan termékcsoport ahol a 20%-os haszon 5 alá esett. Aztán megelégeltem, mert minden héten drágábban tudoltam beszerezni az árut, úgyhogyegy ideje én is rendszeresen emelek mindenen.
7/18 anonim válasza:
Én a Lidl-ben kérdeztem rá - elbeszélgettem az egyik eladóval az ársapkás tej hiányáról -, hogy érződik-e a válság. Azt mondta, hogy nagyobb a forgalmuk, mint eddig..
8/18 A kérdező kommentje:
7. Igen, én is azt látom, mikor én magam vásárolni megyek, hogy az élelmiszerüzletben rengetegen vannak, talán többen is, mint előtte.
Viszont én személyesen azt tapasztalom, hogy bármi olyan üzletben, ahol nem élelmiszereket vagy egyéb háztartási cikkeket árulnak, ott lecsökkent a forgalom, azaz az emberek nem akarnak arra költeni, amire nem muszáj.
Ezért is tettem fel a kérdést, hogy nálunk van gond az én munkahelyemen, vagy máshol is.
2022. szept. 22. 20:40
9/18 anonim válasza:
webshop ügyfélszolgálaton vagyok
igen, érződik, nagyon is!
nálunk euróban kell fizetni
rengetegen hívnak, hogy töröljenek rendelést, és meg is magyarázzák, hogy a forint - euró miatt, már túl sokba kerül, nem kéri így.
10/18 anonim válasza:
Itt a környeken hamarabb be is zárnak. Jysk, rossmann stb már 7kor...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!