Vodafon vagy Erste telefonos ügyfélszolgálat távmunkában, melyiket válasszam?
Mindkét helyről ajánlatot kaptam, a fizetés kb. ugyanaz, és mindkét cégnél otthonról dolgozhatok távmunkában. Tehát ezek nem lehetnek döntő tényezők.
Azokat kérdezem, akik már dolgoztak valamelyik vállalatnál (elsősorban távmunkában, de nem feltétlenül), vagy esetleg mindkettőnél (ez lenne a legjobb) call center területen.
Mik a tapasztalataitok? Melyek a pro és kontra érvek a két cég esetében? Akik mindkét helyen dolgoztak már, szerintetek melyik volt a jobb munkahely, és miért?
Minden releváns választ szívesen fogadok, sokat segítenétek vele.
Melyikat választottad?
Én Vodánál vagyok, szeretem. Korrekt, a bérezés jó (alapbér + akár 100 rugó bónusz). Az ügyfelek sokszor tuskók de ki lehet bírni.
Üdv kolléga! 🙂
Te még most oktatáson vagy ugye? Ha gondolod írj rám.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!