Telefonos ügyfélszolgálatosok! Milyen esetekben bontható a vonal hívás során?
Figyelt kérdés
2022. jan. 16. 01:42
1/2 anonim válasza:
Nálunk (bank) amíg ott dolgoztam, akkor az volt a szabály, hogy ha elkezd az ügyfél személyeskedni, akkor 3x elmondod, hogy legyen kedves befejezni, vagy valami hasonló szöveg, ha nem fejezi be, akkor valóban bonthatod a vonalat. De ez csak azoknál az ordibálás, vagy gusztustalan ügyfeleknél, akik téged mint személyt kezdenek el szidni a telefonban.
Egyéb esetben sajnos tűrni kell, nem lehet megszakítani a vonalat.
2/2 anonim válasza:
Semmi kikötés nem volt.
De ha durvult a helyzet, 2x rászoltam, után a mehetett a levesbe.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!