Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Telefonos ügyfélszolgálatosok!...

Telefonos ügyfélszolgálatosok! Milyen esetekben bontható a vonal hívás során?

Figyelt kérdés

2022. jan. 16. 01:42
 1/2 anonim válasza:
100%

Nálunk (bank) amíg ott dolgoztam, akkor az volt a szabály, hogy ha elkezd az ügyfél személyeskedni, akkor 3x elmondod, hogy legyen kedves befejezni, vagy valami hasonló szöveg, ha nem fejezi be, akkor valóban bonthatod a vonalat. De ez csak azoknál az ordibálás, vagy gusztustalan ügyfeleknél, akik téged mint személyt kezdenek el szidni a telefonban.


Egyéb esetben sajnos tűrni kell, nem lehet megszakítani a vonalat.

2022. jan. 16. 02:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
79%

Semmi kikötés nem volt.

De ha durvult a helyzet, 2x rászoltam, után a mehetett a levesbe.

2022. jan. 16. 07:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!