Miért van az hogy amit 1000 szer megcsinálsz jól az rendbe van. De ha egyszer hibázol akkor aztán rögtön megy a vonal a nagyfőnökhöz? Amikor lehetett volna korrigálni csendben is?
Figyelt kérdés
2018. nov. 13. 12:05
1/9 anonim válasza:
Jó akkor most magyarszidós kommentek Incoming 5.. 4.. 3..
3/9 anonim válasza:
Sokkal egyszerűbb a másik tevèkenységéről negatìv észrevètelt megfogalmazni a háta mögött, mint oda állni valaki elé, majd azt mondani:"nèzd, ebben ès ebben hibáztál. Ezen kell változtatnunk. Ha ez a szituáció megtörténik, akkor az illető is tud tanulni belőle.
4/9 anonim válasza:
Gondolom ez a “vonal” nem a jóakaróidtól származik! Vagy a munkahelyi legjobb haverjaid köpnek be?
5/9 A kérdező kommentje:
Kis cég.Hárman vagyunk.
2018. nov. 13. 12:29
6/9 anonim válasza:
Igazából felesleges az ilyen embereknek megfelelni. Tegyük fel, hogy mindent megcsinálsz kezdetben, csak hogy elégedettek legyenek veled. Ők bármi van, rohannak a főnökhöz. Bezzeg, ha ők hibáznak, akkor el kell túsolni az egészet. Tehát hiába dolgozol, hogy a legjobbat nyújtsd nekik, ők csak a hibákat látják, aķkor megette a penész az egészet. Te kiégsz, ők meg jót röhögnek a markukban.
7/9 A kérdező kommentje:
Igazad van. Az ő hibáját szépen halkan elsímítottuk. Az enyémet nagydobra kell verni főleg hogy ő vette észre.Pfff
2018. nov. 13. 13:38
9/9 anonim válasza:
Mindenki hibázhat, ha eddig még nem láttad őket hibázni, segíts benne nekik ;) Aztán jelentsd a főnöknek te is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!