Ügyfélszolgálatos állásinterjúnál...?
1.Milyen kérdéseket tesznek fel?
2.Ha alapszintű angol tudást kér, miket kérdeznek angolul?
3.Milyen szituációs gyakorlat volt?
Ez annyira változó. Én ügyfélszolgálatos vagyok, az angoltudásomat kb havi 1x kell használnom, így nálam nem volt "angol állásinterjú", csak megkérdezték tudok-e angolul.
Ha sok külföldi ügyfél van és rendszeresen használnod kell a nyelvet, ott már azért komolyabban veszik és angolul is interjúztatnak.
De általában minden állásinterjú ugyanaz: hol dolgoztál eddig, tapasztalatok, ügyfelezésben tapasztalat, stresszkezelés, monotonitás tűrés stb.
Szituációs gyakorlat nem volt, egy olyan komolyabb munkahelyem volt, ahol még egy pszichológus is kiértékelt, ennek ellenére a mostani "komolytalan" helyemen 2x annyit keresek.
Szóval nem kell erre annyira rástresszelni.
Köszönöm a választ!
Igazából a leírásban azt írták alapszintű angol kell, de nem tudom, hogy mire számítsak és eléggé félek tőle...
Nem nagyon szoktak angolul interjúztatni, az alap angoltudás az a Google fordító használata írásban.
Ha telefonon kell kommunikálni sem nagy cucc, elmondod neki, hogy írja le e-mailben, hogy mi a gondja, aztán válaszolsz neki fordítóval ha nem megy az angol.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!