Ki dolgozott már telefonos ügyfélszolgálati központban?
Beülsz egy irodába, hosszú sor asztalok vannak, és számítógépen keresztül kell telefonálgatni. Nagy stressztűrő képesség kell hozzá.
Alapvetően két fajtája van:
Mikor csak hívásokat fogadsz. Itt az ügyfelek kérdéseivel, problémáival kell foglalkoznod. Biztos lesz olyan ügyfél aki igen csak pejoratív hangnemben fogja rajtad keresztül kifejezni a termék vagy szolgáltatás iránti elégedetlenségét.
Aztán van a rosszabb, amikor neked kell telefonálgatnod. Van egy lista és embereket kell felhívni ajánlatokkal. Itt kb az emberek 50-60%-a kapásból elküld a p*icsába, valaki szebb és valaki kevésbé szebb hangnembe.
Egyszóval nem egy álom munka.
Nagyjából valóban ennyi, mint amennyit az előttem szóló írt. Ha te telefonálgatsz akkor elég gáz munka, mert a legtöbb esetben csak akkor fizetnek, ha eladsz valamit.
Én a másik felén voltam a dolognak, hívásokat fogadtam, számlareklamációkat illetve egyéb kérdésekre válaszolgattam, de emellett ugyanúgy elég durván elvárt követelmény volt, hogy akkor is értékesítened kell. Az emberek 90 %-a eleve támadólag telefonál, tehát hiába vagy kedves, aranyos, übercukimuki az ügyféllel, ő akkor is a legtöbbször bunkó. De emellett van szép oldala is, annyi hülyével életembe nem találkoztam azóta se, és néha nagyon jókat lehet nevetni, komolyan. Illetve ha megy az értékesítés, és gátlástalanul tudod tukmálni az emberekre a felesleges cuccokat, akkor jól is lehet vele általában keresni. De ez függ attól is, hogy melyik ügyfélszolgálat. :) Remélem tudtam segíteni. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!