Tegyem szóvá, hogy ez engem nagyon zavar?
Elvileg személyi asszisztensként dolgozom a munkahelyemen, gyakorlatilag elég sokrétű a munkám, bőven kitölti a munkaidőmet és bőven túlhaladja az asszisztensi munkakört.
Alapvetően szeretem csinálni, de van egy nagyon idegesítő dolog: a főnököm kérni szokta, hogy készítsek neki kávét, ami részemről még oké is, viszont sokszor - ha olyan értekezlet van, amin nekem nem kell ott lennem, mert olyan részleghez tartozik - a kollégáimat is körbekérdezi, ki kér kávét. Úgy gondolom, a többieknek nem vagyok az asszisztense... én ezt csicskáztatásnak érzem, mert az értekezlet előtt bőven lenne mindenkinek ideje kávét főzni és magával bevinni, illetve a cég sem valami nagy, szóval nem egy multi, ahol ez talán bevett szokás lehet...nagyon kellemetlen helyzet, mert ha megkérdezi őket, nem mondhatom ott helyben, hogy nekik nem viszek. Mégis úgy érzem, nem az én dolgom lenne, mivel feladatok tekintetében egy szinten vagyok velük, ráadásul sokszor volt már rá példa, hogy beszóltak/utálatosak voltak, szóval nem is vagyok velük annyira jóban, hogy én kiszolgáljam őket.
Engem egyáltalán nem zavarna.
Ha kávézni megyek, meg szoktam kérdezni a koklegákat ki kér és annyi kávét főzök.
Aki teát iszik, szintén körbe kérdezi a társaságot, mert annyi vizet forral.
Ne akadj fenn ezen. Hidd el vannak ennél sokkal megalázóbb helyzetek.
Titkárnő vagy, még ha ma ezt asszisztensnek becézik is.
A titkárnők meg főzik a kávét, mióta világ a világ és főzni is fogják.
Értekezleten meg nem a TE kollégáidnak "csicskázod" a kávét, hanem a főnököd vendégeinek főzöd, akiket ő hív meg erre.
Ez az titkárnősködés lényege, csinálod azokat a csiprő-cserpő dolgokat, amiket rádbíz a főnököd. Ha ő éppen megvendégelné kávéval a meeting résztvevőket, akkor megcsinálod és kész.
Ha nem tetszik akkor keress más hasonló munkakört és kösd ki előre mit nem csinálsz meg az ilyen jellegű feladatokból. Majd jól körberöhögnek, sorbanállnak az emberek az ilyen helyekért, csak mert nem fizikai munka.
Tényleg jó lenne a munkakörödet tisztázni.
Nekem meglepő, hogy egy cégnek nincs külön titkárnője és asszisztense. Rád hárul mindkét feladatkör.
A főnök asszisztenseként neked a 2. embernek kellene lenned, aki a leginkább szakavatott a cég dolgaiban, de ha rád hárulnak a titkárnői feladatok is, akkor az roppant megalázó.
Beszélj a főnököddel nyugodtan.
Ha más nem, akkor a tapasztalatszerzés után dobbantasz egy multihoz, ahol képesek külön választani a kettőt.
#7-es
Ne adj már ilyen tippeket!
Nem könnyű új munkahelyet találni.
Ha a Kérdező hat hónapig otthon lenne munka nélkül, a Profession-nal kelne & feküdne - akkor meggondolná, hogy inkább főzne kávét a kollégáknak is, minthogy tétlenül unatkozna otthon.
#8, a saját félelmeidet ne projektáld másba, pls.
Ezt a kérdező el tudja dönteni, hogy a saját szakterületén mennyire nehéz vagy könnyű munkát találni. Mindenesetre se nekem, se a környezetemben élőknek nem volt eddig gondunk ezzel.
Te a főnököd kérését teljesíted és nem a többiekét, ha kávét főzöl azoknak, akik éppen nála vannak. Ezek lehetnek a cég alkalmazottai is, de másik cégtől jött vendégei, vagy éppen az ismerősei, rokonai is.
Ne érezd, hogy csicskása vagy azoknak, akik az irodájában vannak és megvendégeli őket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!