Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Ha panaszkodik a vásárló és...

Ha panaszkodik a vásárló és drága minden akkor miért vásárol be 70.000 ftért ?

Figyelt kérdés

Pénztáros vagyok és tegnap hozzám állt be egy házaspár,arról beszéltek,hogy elég rossz anyagi körülmények között élnek és nem tudják min, és hogyan sporoljak,a végösszeg közel 70.000 Ft volt és ebben csak élelmiszerek voltak.Nézz rám a csaj

kérdezi tessék, tessék nem értette jól,tőlem kérdezi miért ilyen drága minden,A válaszom az volt,hogy ne haragudjon én nem tudom, hogy maga mennyit keress,nem is az én dolgom más pénztárcáját nézegetni,de ha tényleg ennyire rossz anyagi helyzetünk ahogy mondja,akkor miért nem vásárolnak kicsit kevesebbet vagy olcsóbb terméket,mert amiket összevettek én abba biztos vagyok 30.000 is meglehetett volna oldani .

Végén még a nő volt felháborodva,hogy ő kéretlen tanácsokat nem kért,csak ő nem érti miért ilyen drága minden

Elnézést kértem és elmondtam a hölgynek,hogy az embernek van egy alap fizetése és ahhoz kell igazodni,

Fizetéshez képest persze drága minden

Sajnos minden csak drágulni fog,csak a fizetés ragadt meg egy szinten

A mai világban nem Pest legalább minimum 250 nettónak kéne lennie a minimálbérnek, garantált bérminimummak


Én is pl havi 40.000 tudok költeni havonta kajára

Minden héten egy 10.000

heti 4x azért tudok enni főtt kaját

Ez van 160.000 keresek akkor nem fogok 70.000 Ft vásárolni

Ennyi rá a keret kész.


Nagyon sok vásárló állandóan csak panaszkodni tudd,de akkora összegeket fizetnek,hogy én nézek nagyokat, közlik,hogy ez 2 hétre való kaja... és nem csak a karácsonyi időszakban fizetnek rengeteget hanem alapból is

Egy 3 tagú család múltkor 120e Ft fölött fizetett, röhögve mondja a csaj ja hát ez két hétre elég



2021. dec. 17. 05:04
1 2 3 4 5
 41/46 anonim ***** válasza:
60%

Azért az feltűnt, hogy a vásárló ezzel nem a kasszást minősíti hanem a vásárolt terméket tartja drágának? Lehet ezzel vitatkozni, de ahogyan a kérdező minősítette a vásárlót az kritikán aluli. Ilyet nem lehet.


Mondom ezt úgy, hogy vendéglátásban dolgozok, 12 órában, heti 5 napot. Közvetlenül a vendéggel egész nap.

A vendégnek mindig igaza van, akkor is ha tudjuk, hogy ez nem igaz. Egy ilyen konfliktusnak az esélyét sem szabad megadni.


"Igaza van, hölgyem nagyon felmentek az árak"

"Egyetértek, de sajnos én nem tehetk semmit"

"Igen, borzalmas ez az áremelkedés"


Ilyen és sok más mondattal te is hamarabb szabadulsz, és a vitát sem generálod.


A másik, hogy biztos, hogy üzletvezetőt hívtam volna.

2021. dec. 18. 02:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 42/46 anonim ***** válasza:
100%

Hagyjátok már, múltkor a benzinkúton az autómata rámordított hogy "Kérem kezdje meg a tankolást!" utánna fennhangon folytatta, "5 perc áll rendelkezésére hogy megkezdje a tankolást, tankolás után kérem vegye el az autó Matáv l a bizonylatot"

Picit beszédhibás szegény, gondolom szóvátette nek i valaki, és azért volt rossz napja😂

2021. dec. 18. 07:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 43/46 anonim ***** válasza:
100%
autó Matáv l - na hogy ez hogy jött össze... *automatából
2021. dec. 18. 07:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 44/46 anonim ***** válasza:
100%

Én is dolgoztam boltban sosem álltam bele a beszélgetésbe, legtöbbször csak helyeseltem igen sajnos minden drágul… igen hideget mond a jövőhétre az időjárás.

Nem kell itt nagy dolgokra gondolni.

2021. dec. 18. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 45/46 anonim ***** válasza:
50%

A történetben itt a vásárló a retardált, aki a pénztárastól kérdezi miért ilyen drága minden? Ember bárhova bemész drága minden, infláció van, és csak nő! Drágul minden, ébresztő! Majd kap egy választ a pénztáros szemszögéből, és kiakad. :D


Nyilván nem ezt kell válaszolni, persze, mindenki magához méri a dolgokat, te is ezt tetted. Valójában nem tanácsot akartak, csak panaszkodtak.

2021. dec. 19. 23:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 46/46 anonim ***** válasza:

Azért azt nem kell elfelejteni, hogy ő a vásárló aki a pénzét odaviszi. A kereskedelem/vendéglátás ebből él. Az árakra panaszkodott és nem rád, te pedig rá tettél megjegyzést. Ilyen nincs!


Ha nem teszek megjegyzést is utálok bemenni vásárolni a legtöbb helyre. A kasszások olyan flegmák, hogy az agyam felcseszni megyek be kb.


41-es vagyok

Vendég/vásárló=pénz=fizetés


Kiszolgálod az embert! Szolgáltatást nyújtasz! Amíg ő téged nem minősít, addig neked semmi jogod ehhez!


12 órában nekem megy 8 éve? A kedvesség nem kerül semmibe. Én se azért mosolygok a vendégre mert boldog vagyok, hanem mert ezért fizetnek! Ha meg valami gondja van azzal amiért pénzt ad, joga van kifejezni.

Amúgy meg adhatsz te tanácsokat, de nem véletlenül keresel te 180-at, neki meg van 70 ezere bevásárolni.

Akkor most én leszek a rohadék, de az ilyennek helye nincs vásárló közelében. Ami nem gond, lehetsz másban jó, de erre alkalmatlan vagy.

2021. dec. 20. 02:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!