Ha panaszkodik a vásárló és drága minden akkor miért vásárol be 70.000 ftért ?
Pénztáros vagyok és tegnap hozzám állt be egy házaspár,arról beszéltek,hogy elég rossz anyagi körülmények között élnek és nem tudják min, és hogyan sporoljak,a végösszeg közel 70.000 Ft volt és ebben csak élelmiszerek voltak.Nézz rám a csaj
kérdezi tessék, tessék nem értette jól,tőlem kérdezi miért ilyen drága minden,A válaszom az volt,hogy ne haragudjon én nem tudom, hogy maga mennyit keress,nem is az én dolgom más pénztárcáját nézegetni,de ha tényleg ennyire rossz anyagi helyzetünk ahogy mondja,akkor miért nem vásárolnak kicsit kevesebbet vagy olcsóbb terméket,mert amiket összevettek én abba biztos vagyok 30.000 is meglehetett volna oldani .
Végén még a nő volt felháborodva,hogy ő kéretlen tanácsokat nem kért,csak ő nem érti miért ilyen drága minden
Elnézést kértem és elmondtam a hölgynek,hogy az embernek van egy alap fizetése és ahhoz kell igazodni,
Fizetéshez képest persze drága minden
Sajnos minden csak drágulni fog,csak a fizetés ragadt meg egy szinten
A mai világban nem Pest legalább minimum 250 nettónak kéne lennie a minimálbérnek, garantált bérminimummak
Én is pl havi 40.000 tudok költeni havonta kajára
Minden héten egy 10.000
heti 4x azért tudok enni főtt kaját
Ez van 160.000 keresek akkor nem fogok 70.000 Ft vásárolni
Ennyi rá a keret kész.
Nagyon sok vásárló állandóan csak panaszkodni tudd,de akkora összegeket fizetnek,hogy én nézek nagyokat, közlik,hogy ez 2 hétre való kaja... és nem csak a karácsonyi időszakban fizetnek rengeteget hanem alapból is
Egy 3 tagú család múltkor 120e Ft fölött fizetett, röhögve mondja a csaj ja hát ez két hétre elég
Minden hónapban van valami nagyobb kiadás.
Most pl. gyerekülést vettünk, ami 150.000 Ft
Előtte hónapban sport babakocsi 114.000 + 90.000 egy szett gumi.
Kutyát ivartalaníttatok, az is 35.000 lesz
Meg a bevásárlások stb
"Gyógyszer,tampon betét,dezodor,."
De undorító vagy kérdező, ezt minek osztod meg a nyilvánossággal? Amúgy meg kioktatni én is tudlak: tanulni kellett volna annó, meg teperni a karrierért, és akkor most nem kéne gondolkodni hogy a karácsonyi menü tampon legyen meg dezodor vagy csilis bab. Ugye milyen szar ha kioktatnak? Akkor nem kéne. Neked meg főleg nem kéne
Azért csinálják ezt, mert idióták, akik nem figyelik mit vásárolnak mennyiért. Csak tömik a sok cuccal a kosarukat, de teljesen alul becsülik a vásárlásuk értékét, a végén még csak néznek mint a birka, hogy mi került ezen ennyibe. Mert lejön 3 kifliért meg egy kis felvágottért, csak ha már ott van, akkor bedob mellé egy zacskó chipset, 2 üveg cólát, egy kis csokikát, egy rágót, pár doboz sört... Csupa haszontalan dolgot, amit kb abban a percben el is felejt, hogy berakta a kosárba, ezért nincs a fejében, hogy ténylegesen mennyiért vásárolt.
2. kerületben dolgozom egy elég drága édességboltban. Én is utálom, mikor a végösszegnél játsszák a meglepettet, meg nekem morognak, hogy milyen drágaság van. Hát engem ez pont rohadtul nem érdekel, nem én szabom meg az árakat, és nem én vagyok az a hülye aki megveszi azt a sok méregdrága szart. Sokan kb úgy csinálnak, mintha kényszeríteném őket a vásárlásra, vagy mintha azt hinnék hogy személyesen én szabom az árakat. Baromi idegesítőek. Csak annyit szoktam mondani, hogy igen, tényleg nagyon drága, de nem én döntök az árakról. Akkor általában észbe kapnak és nem rinyálnak tovább.
Azért üzeltevezetőt hívni ilyenért vicces, sok itt a Karen. Nyilván nem kéne egy pénztárosnak életvezetési tanácsokat adnia, de a vevőnek sem kéne hiszitznie. Kölcsönös tisztelet. A vevőt nem érdeklik a pénztáros tanácsai, és pénztárost sem a vevő nyavajgása.
#36 Persze ideális esetben nyilván nem kéne. De manapság az eladók- pénztárosok nagy része utálja a munkáját (a vevőkkel együtt), csak máshova nem tud menni. Viszont a kereskedelemben olyan munkaerőhiány van, hogy hívogathatnak minden bunkóhoz üzletvezetőt, nem fogják kirúgni az eladókat, mert akkor nem lesznek feltöltve a polcok. Így is minimum létszámmal tengődik a legtöbb bolt, annyira nincs ember. Aki van az meg túlterhelt, és keres nettó 170-et...
Nem fognak csevegni a vevőkkel. Ez már nem az a világ. Amíg ez egy külön szakma volt, addig nyilván volt erre lehetőség, de ma egy eladónak érettségi sem kell, nem azért van ott, hogy értékesítsen, hanem hogy kasszázzon meg polcot pakoljon. Nem a pénztárostól kell várni a small talkot.
Igen, valószínűleg ez a jövő. De az eladói munka nagy részét egyelőre nem tudnák robotok végezni (raktárkészlet szisztematikus forgatása, áru bevételezés, selejtezés, leltárazás, szavidőzés, polctöltés, látványterv megvalósítás...). A kasszázás a legkönnyebben megoldható része, az jó lenne a kereskedelemnek is meg a vevőknek is ha teljesen automata lenne.
A kérdésben amúgy a nő visszakérdezett, értetlenkedett, meg egy totál értelmetlen kérdést fogalmazott meg. A szimpla emberi gesztus a köszönés és az udvarias mosoly. Retardált kérdések megválaszolása már extra. Ahhoz vagy van energiája az embernek, vagy nincs.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!