Milyen tapasztalataitok vannak a Telekom diákmunkájával kapcsolatban?
Szia, korábban meséltem a Telekomos diákmunkáról itt: -> https://www.gyakorikerdesek.hu/uzlet-es-penzugyek__egyeb-ker..
Véleményem szerint a műszaki, hibaelhárító pozíció a leghálátlanabb. Eleve idegesen térnek be hozzád az ügyfelek és bénáztok egy csomó időt a vonalban. Nagyon képben kell lenni mindennel és sokat kell tudni. De nem véletlen van oktatás és gyakorlati betanulás, ott igyekeznek minél több tudást beléd verni. Van szakmai támogató vonal, telephelyenként mentori csapat, szóval nem vagy magadra utalva teljesen. Én nem ajánlom a műszakit, leginkább valami szolgáltatásokkal foglalkozó csoportot, pld mobil vagy otthoni.
Én 1,5 éve csinálom, megszoktam betanultam teljesen így teljesen jó végezni. De az elején piszok nehéz, idő kell, amíg beleszoksz.
Szerintetek melyikre érdemes jelentkezni? Hibabejelentő ügyfélszolgálat vagy bejövő hívásfogadás? Valaki el tudná magyarázni hogy ezeknél mit kéne majd csinálnom? (Telekom)
Válaszokat előre is köszönöm!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!