Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Milyen tapasztalataitok...

Milyen tapasztalataitok vannak a Telekom diákmunkájával kapcsolatban?

Figyelt kérdés
Gondolok itt bármelyik pozícióra, de leginkább a Műszaki hibabejelentés érdekelne.

2021. ápr. 27. 19:22
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Elkezdeni brutál nehéz, mivel rengeteg mindent kell tudnod a munkád során. Persze ezek nem bonyolult dolgok, de rengeteg van belőlük, és az "oktatáson" ennek töredékét nem tudod megtanulni (nem is lehet ennyi idő alatt). De ha a mélyvízt kibírod, utána már egész elviselhető.
2021. ápr. 27. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Szia, korábban meséltem a Telekomos diákmunkáról itt: -> https://www.gyakorikerdesek.hu/uzlet-es-penzugyek__egyeb-ker..

Véleményem szerint a műszaki, hibaelhárító pozíció a leghálátlanabb. Eleve idegesen térnek be hozzád az ügyfelek és bénáztok egy csomó időt a vonalban. Nagyon képben kell lenni mindennel és sokat kell tudni. De nem véletlen van oktatás és gyakorlati betanulás, ott igyekeznek minél több tudást beléd verni. Van szakmai támogató vonal, telephelyenként mentori csapat, szóval nem vagy magadra utalva teljesen. Én nem ajánlom a műszakit, leginkább valami szolgáltatásokkal foglalkozó csoportot, pld mobil vagy otthoni.

Én 1,5 éve csinálom, megszoktam betanultam teljesen így teljesen jó végezni. De az elején piszok nehéz, idő kell, amíg beleszoksz.

2021. ápr. 28. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Én a Telekom ügyfélszolgálatának több osztályán is dolgoztam már diákként. Az a tapasztalatom, hogy a hibabejelentőn elég kulturáltak az ügyfelek. Más osztályokon sokkal türelmetlenebb és ingerültebbek a betelefonálók. Persze a hibabejelentőn sokszor nyugdíjasokkal kell beszélni, akiknek a router kikapcsolása is egy hatismeretlenes egyenlet megoldásával ér fel... Az viszont tény, hogy nagyon sokat kell tudni, így sok idő, mire belerázódsz. Amíg ez nem történik meg, nagyon stresszes munka. Ilyen szempontból a hibabejelentő gázabb, mint az ügyfélszolgálat többi területe.
2021. ápr. 28. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:

Szerintetek melyikre érdemes jelentkezni? Hibabejelentő ügyfélszolgálat vagy bejövő hívásfogadás? Valaki el tudná magyarázni hogy ezeknél mit kéne majd csinálnom? (Telekom)

Válaszokat előre is köszönöm!

2021. nov. 7. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!