Telekomos diákmunkáról van valakinek itt tapasztalata?
Ahol én élek ott a Telekomhoz diákmunkára call-centeres illetve adatrögzítői pozícióra veszik fel az embereket.
Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Évekkel ezelőtt a panaszkezelőn dolgoztam, adminisztráció jellegű is volt, de nekem nem kellett ügyfelekkel kommunikálnom. Vagyis...
Diákoknak volt egy közös email címe, arról küldtük a sablon leveleket (pl. rendezze a számláját fizetési határidőig, volt több is, de már nem emlékszem), saját nevünkkel aláírva. Nekünk az ügyfelek nem tudtak válaszolni, kb mint az automata email esetén. Ezenkívül allokálni kellett a panaszokat aszerint, hogy milyen jellegűek (pl. számla, előfizetés, migráció, stb.) ezek pedig így átkerültek az állandósokhoz. :) Na ők kapták a fejükre a szart az ügyfelektől. Az ügyfelek adatait kellett felvinni adatbázisba, kikeresni, stb. Oracle volt náluk.
Budapesten csinálom az adatrögzítést és én nagyon szeretem! Nagyon szeretem a munkatársaimat is.
Az elején még nagyon monoton volt, mert fokozatosan tanítottak be, és akkor még csak 1 vagy 2 féle feladatot csináltam. 3 hónap után vagyok most, már sok féle kompetenciát megtanultam, így változatosabb :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!