Szerintetek jogos volt az ügyintéző reakciója és az én felháborodásom a telefonban, ti mégis mit vártok el egy telefonos ügyintézőtől?
Panasz bejelentés (ám még nem olyan mértékű, hogy ezz e-mailban tegyem)
Fel hívtam a Telekomot ma 16 fele, felvette egy Viktória nevű hölgy (bár nem biztos, hogy ez volt a neve), és bemutatkozott majd megkérdezte miben segíthet.
A hanglejtése teljesen gépiesített, egyhangú volt, és kifejezetten visszataszítóan sértő.
Szintén bemutatkoztam, majd minden segítség előtt 2 kérdést tettem fel.
- Jól hall
A válasza Igen volt
- Hogy érzi magát Viktória?
Második kérdésem pont a fentebb ecsetelt dolgok miatt tettem fel, mert kifejezetten zavart a nem emberi viselkedésem
Kérdésemre nem felelt és újra feltette a kérdést.
Erre én ismét feltettem ugynazt a kérdédt majd elkezdtem elmondani miért fontos nekem a válasza.
Azonban a kedves ügyintéző nem várta meg kérdésemre való magyarázatom és kinyomta a telefont.
Tisztelt Telekom!
Kb.3 éve az önök ügyfele vagyok, és szeretnék is maradni... Ám ha Önök nem fordítanak kellőképp figyelmet az ügyintézőik megválogatására az igencsak rosszul esik nekem mint fizető ügyfelük.
Egy egyszerű kérdést tettem fel, és egy egyszerű választ vártam.
Nem kérdeztem a családjáról, személyes dolgokról, hol lakik vagy akármi baromságot.
Jó okom volt a kérdést feltenni, és az ügyintézőnek oka lett volna válaszolnia is.
Jól tudom, hogy nincs benne a munkaköri leírásukban a magán életre vonatkozó kérdések megválaszolása....AZONBAN ha az a bizonyos kérdés azért van mert nem vagyok megelégedve a Telekom ügyintézőjének hozzáállásával akkor úgy érzem joga van tudni az ügyfélnek mielőtt elitélnénk a munkamorálját.
A szolgáltatás javítása végett töltetnek ki mindig egy értékelő lapot.
Tisztelt Telekom!
Olvassák el kérem a fentebb leírtakat és javítsák a szolgáltatásukat ha már fontosak vagyunk ELVILEG mint ügyfelek a Telekom számára.
Köszönöm válaszuk
Gonoszak vagytok de nagyon.... Alapvető elvárásom egy ügyintézővel..... LEGYEN EMBERI!!!!!!
Elcseszett hanglejtéstelen, egyhangú, monoton mondatai sérti az ügyfél (az enyém) fülét.
A teljes tiszteletlenség jele mutatkozik meg.
Ez az amikor leszarom az ügyfelet, leszarom mi a gondja, nem érdekel semmi, csak az, hogy fizet és csak ez számít.
Undorító az az ember aki nem képes emberként viselkedni egy olyan szakmában ami a segítségről, tájékoztatásról, és az emberi kapcsolattartásról szól!
Most komolyan akkora elvárásaim vannak?
Jól látja amit írok? Hogy érzi magát? Elég elcseszett személyisége lehet kedves kérdező. Minden rendben otthon? Tudunk valamiben segíteni?
Én úgy látom, hogy éppen Ön nem képes emberként viselkedni. Dolgozott már hasonló munkahelyen? Tudja, hogy milyen katasztrófa egy-két telefonáló? Nagyon lefárasztja az embert lelkileg egy monoton szar munka. Én megértem, hogy vannak másoknak is igényeik, elvárásaik, de nem emberhez illő, ha ilyen tiszteletlenül kijelentik azt. Tiszteletlen húzni az ügyintéző idejét egy ehhez hasonló baromsággal. Tessék megtartani magunknak és otthon puffogni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!