Szerintetek jogos volt az ügyintéző reakciója és az én felháborodásom a telefonban, ti mégis mit vártok el egy telefonos ügyintézőtől?
Panasz bejelentés (ám még nem olyan mértékű, hogy ezz e-mailban tegyem)
Fel hívtam a Telekomot ma 16 fele, felvette egy Viktória nevű hölgy (bár nem biztos, hogy ez volt a neve), és bemutatkozott majd megkérdezte miben segíthet.
A hanglejtése teljesen gépiesített, egyhangú volt, és kifejezetten visszataszítóan sértő.
Szintén bemutatkoztam, majd minden segítség előtt 2 kérdést tettem fel.
- Jól hall
A válasza Igen volt
- Hogy érzi magát Viktória?
Második kérdésem pont a fentebb ecsetelt dolgok miatt tettem fel, mert kifejezetten zavart a nem emberi viselkedésem
Kérdésemre nem felelt és újra feltette a kérdést.
Erre én ismét feltettem ugynazt a kérdédt majd elkezdtem elmondani miért fontos nekem a válasza.
Azonban a kedves ügyintéző nem várta meg kérdésemre való magyarázatom és kinyomta a telefont.
Tisztelt Telekom!
Kb.3 éve az önök ügyfele vagyok, és szeretnék is maradni... Ám ha Önök nem fordítanak kellőképp figyelmet az ügyintézőik megválogatására az igencsak rosszul esik nekem mint fizető ügyfelük.
Egy egyszerű kérdést tettem fel, és egy egyszerű választ vártam.
Nem kérdeztem a családjáról, személyes dolgokról, hol lakik vagy akármi baromságot.
Jó okom volt a kérdést feltenni, és az ügyintézőnek oka lett volna válaszolnia is.
Jól tudom, hogy nincs benne a munkaköri leírásukban a magán életre vonatkozó kérdések megválaszolása....AZONBAN ha az a bizonyos kérdés azért van mert nem vagyok megelégedve a Telekom ügyintézőjének hozzáállásával akkor úgy érzem joga van tudni az ügyfélnek mielőtt elitélnénk a munkamorálját.
A szolgáltatás javítása végett töltetnek ki mindig egy értékelő lapot.
Tisztelt Telekom!
Olvassák el kérem a fentebb leírtakat és javítsák a szolgáltatásukat ha már fontosak vagyunk ELVILEG mint ügyfelek a Telekom számára.
Köszönöm válaszuk
Írtad nem vagy biztos a névben, de ha az a Viktória esetleg mégiscsak Vanda (a telekom robotja), akkor lehet, hogy nem vágta le mit akarsz és megszakította a hívást.
Szerintem is kérdezz rá, hogy emberrel beszélsz-e, az a biztos.
A telefonos ügyfélszolgálatunk így hó eleje felé összeomlóban van, rengeteg hívásunk érkezik be, főleg, a jövőheti korlátozásokat tekintve. És jössz te, felháborodva, hogy a kedves ügyintéző kolléga nem állt le veled csevegni. Van Telekommal kapcsolatos kérdése? Nincs? Visszhall. El lehet olvasni az ÁSZF-ben a telefonos ügyfélszolgálat igénybevételére vonatkozó jogszabályokat. Ha csevegni akarsz, akkor más szolgáltatásokat ajánlok neked. Felveszi, elmondod a problémád, felveszi hibára, megválaszolja, szép napot, visszhall.
A felháborodásod abban az esetben lesz jogos, hogyha egy téves/hiányos tájékoztatást kapsz. A panaszkezelők meg ki fognak röhögni és a fenti ÁSZF pontra hivatkozva fognak téged elutasítani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!