10-30 -40-50perc vàrakoztatasert lehet kérni panaszkönyvet? Bank
Elöször telefonon hivtam de "kérjük vàrjon a kezelö jelentkezéséig"plusz zene, 10 perc varakozas utan letettem a telot.
Bementem a bankba 6 ügyfélpultbol 3-ban dolgoznak csak, es 15 perce àllok.
Mindez összesen 25 perc
(Most nem az orvosi rendelökkel meg munkaügyikkel hasonlitanàm össze ha lehet a varakoztatasi idöt, hanem jo lenne tudni, hogy ennyi indokolja e hogy panaszkönyvet kèrhetek vagy nem?)
Hàt egy majdnem üres fiokban igen en azt hittem haladnak is a dolgok.
De a pökkhendiséget,azt az affektàlo vigyorral kisert "nem tudjuk mitöl lehetett"közben hajàt dobalgatja jobbra balra, azt végkèpp nem ertem. Fagyiàrusbol kis csicska ügyintezö es el van szàllva.
Eleve au online bank kiirja hogy pin jelszo ügyben hivja a xxxx szàmot 2 utana 4 es menüpontot. Pontosabb Pin kod igenylese ahhoz hogy uj jelszot kapjak.
A menürendszer szövege: adja meg 8 jegyü beazonositojat. Megadom. Erre adja meg a pint. Bakker. Azt nekik kéne küldeni sms ben, pint igenylek eppen... ezutan maradt az mivel nincs pin (johogy nincs mert jelszavam van amit nem fogad el ahhoz a bank küld pint hogy uj jelszot adjak), vàrjon a kezelöre.
Es csodaszep zene amit 10 percig hallgattam közben bevasaroltam es mentem a fiokba. Az ajto elött letettem a telot.
Bemegyek kong a hely. Sorszam.
25 perc mulva jött az ügyintezö a helyere es szolitott. Szoval meg kellett az ügyfelnek vàrni mig eszik pisil kakil.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!