Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » 10-30 -40-50perc vàrakoztatase...

10-30 -40-50perc vàrakoztatasert lehet kérni panaszkönyvet? Bank

Figyelt kérdés

Elöször telefonon hivtam de "kérjük vàrjon a kezelö jelentkezéséig"plusz zene, 10 perc varakozas utan letettem a telot.


Bementem a bankba 6 ügyfélpultbol 3-ban dolgoznak csak, es 15 perce àllok.


Mindez összesen 25 perc


(Most nem az orvosi rendelökkel meg munkaügyikkel hasonlitanàm össze ha lehet a varakoztatasi idöt, hanem jo lenne tudni, hogy ennyi indokolja e hogy panaszkönyvet kèrhetek vagy nem?)


2019. okt. 28. 14:17
1 2
 11/14 A kérdező kommentje:

Hàt egy majdnem üres fiokban igen en azt hittem haladnak is a dolgok.

De a pökkhendiséget,azt az affektàlo vigyorral kisert "nem tudjuk mitöl lehetett"közben hajàt dobalgatja jobbra balra, azt végkèpp nem ertem. Fagyiàrusbol kis csicska ügyintezö es el van szàllva.

2019. okt. 28. 18:48
 12/14 A kérdező kommentje:

Eleve au online bank kiirja hogy pin jelszo ügyben hivja a xxxx szàmot 2 utana 4 es menüpontot. Pontosabb Pin kod igenylese ahhoz hogy uj jelszot kapjak.

A menürendszer szövege: adja meg 8 jegyü beazonositojat. Megadom. Erre adja meg a pint. Bakker. Azt nekik kéne küldeni sms ben, pint igenylek eppen... ezutan maradt az mivel nincs pin (johogy nincs mert jelszavam van amit nem fogad el ahhoz a bank küld pint hogy uj jelszot adjak), vàrjon a kezelöre.


Es csodaszep zene amit 10 percig hallgattam közben bevasaroltam es mentem a fiokba. Az ajto elött letettem a telot.

Bemegyek kong a hely. Sorszam.

25 perc mulva jött az ügyintezö a helyere es szolitott. Szoval meg kellett az ügyfelnek vàrni mig eszik pisil kakil.

2019. okt. 28. 18:53
 13/14 A kérdező kommentje:
A fiokban sikeresen megküldték a pint sms ben a telomra. Es minden müködött. Ezt mar nem is mondtam hogy telefonon ez ugyan miert nem ment.
2019. okt. 28. 18:56
 14/14 anonim ***** válasza:
100%
Minden banknál ez van, kevés az ügyintéző. Panaszt nyugodtan írhatsz, de valószínűleg a telefonszámlád több lesz mint amennyi értelme lenne vergődni, a válasz 99,9% az lesz, hogy "Köszönjük az észrevételét, mindent megteszünk, hogy elégedett legyen velünk a jővőben"
2019. okt. 28. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!