Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Elmondaná valaki hozzáértő,...

Sic Semper Tyrannis kérdése:

Elmondaná valaki hozzáértő, hogy hogyan működik pontosan ez a neten terjedő, aloeverás meló?

Figyelt kérdés

Sok embert látok a Facebook-on posztolni ezekről az aloe verás cuccokról (vannak, akik más termékekről), és hirdetik, hogy milyen sikeresek, meg mennyi pénzt keresnek vele. Engem is próbáltak már megkörnyékezni, de egyelőre nem mentem bele, mert úgy látom, hogy olyanok, mint jehova tanúi - ha egyszer szóba állok velük, tuti nem hagynak békén többet (tisztelet a kivételnek).

Szóval lenne valaki, aki KÖTÖTTSÉGEKTŐL MENTESEN elmagyarázná, hogy mi is ez pontosan? Én ilyen piramisjátéknak látom, hogy minél több embert építek magam "alá", annál több a hasznom. Vagy rosszul gondolom?


2019. okt. 3. 11:22
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
88%

Ne menj bele, parasztvakitas az egesz. A kutya nem keres jol vele, leszamitva a ceg alapitoit.

Megeri neked hulyet csinalni magadbol havi 5-10 ezer forint profitert?

2019. okt. 3. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
100%
Igen, ez egy piramisjáték, te csak vesztesz rajta, ha belemégy.
2019. okt. 3. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
95%

Ha jól sejtem az Foreverrel találkoztál, ők hirdetik ezt a sok aloeverás cuccot. Van nekem is ismerősöm, aki posztolja milyen sikeres, az aktuális teljesítményéért elvileg most volt kint külföldön hétvégére. A meló lényege, hogy ahogy mondtad is, hogy minél több embert szervez magad alá, és azokkal mindig nagyobb és nagyobb forgalmat generálj. Vannak azt hiszem ilyen szintek: Supervisor, Manager, Diamond Manager stb. Ha adott intervallumban jól teljesítesz bónuszokat és egyebeket adnak. Lényegében véve MLM, Multi Level Marketing, hálózatépítés. Amit ők használnak forgalom generálásra az a network marketing, közösségi médián keresztül építik a hálózatot.

Én személy szerint azt mondom ne foglalkozz vele. Egyszer kerülj közéjük és olyan agymosottá válsz, hogy abból nehéz lesz kiszedni magad. Az életszemléletük a cukormázas pozitivitás, minden reális gondolkodás nélkül. Kevesen sikeresek benne és sokan buknak bele

2019. okt. 3. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
93%
MLM, ne menj bele. Veszel egy cserép aloét, fillérekért, jobban jársz.
2019. okt. 3. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 A kérdező kommentje:
28 éves, tök átlagos férfi vagyok, kevés ismerőssel és baráttal, inkább zárkózott vagyok, semmint társasági. Tudtam én, hogy ennek nincs értelme, esetleg úgy, ha kismillió haverom/ismerősöm van, akikre rá tudom sózni a hülyeséget. :D Az aloe vera nem érdekel, csak a benne rejlő pénz, de akkor kb. ugyanaz, mint 10 éve az Avon volt, csak ott még erőszakoskodni sem kellett. Köszi a válaszokat!
2019. okt. 3. 12:12
 6/15 anonim ***** válasza:
83%
Az Avon mögött sokféle értelmes termék van, sok embert meg tudnak vele szólítani, nemektől, korosztálytól függetlenül, ez az aloe meg nagyon rétegdolog, ráadásul a jótékony hatásokhoz elég, ha rendelkezel a növénnyel.
2019. okt. 3. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
100%
+1 mindenkinek, csak egyetérteni tudok a válaszadókkal. Az MLM rossz.
2019. okt. 3. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
86%
Maguk a termékek nem rosszak, pl a first-öt, a piros krémet és az ajakbalzsamot rendszeresen veszem, de árulni nem árulnám senkinek. Engem is megpróbáltak beszervezni, de még mondtam, hogy nem szeretném és ha erőszakoskodik, akkor mástól veszem a cuccokat, mert kapásból tudok 5 ismerőst, aki ezzel foglalkozik.
2019. okt. 3. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
19%

Én inkább azt mondanám el, hogy hogyan működik a legtöbb ember gondolkodása.

A legtöbb ember, ha hall egy információt, akkor ahhoz az agya rögtön társít egy érzést. Ezt az érzést eltárolja az agyának az egyik kis dobozkájába a vélemények részlegben, az eredeti információt meg általában eldobja, hisz már nincs rá szükség, már megvan a jó kis vélemény. A jelenlegi társadalom azokat részesíti előnyben, akiknek mindenről van határozott véleményük.

Amikor az illető kapcsolatba kerül az adott témával, akkor előbányássza az eltárolt érzést és felhasználja. Ekkor az eredeti információ már rég elveszett, vagy még megvan, de az agynak sokkal könnyebb az érzést felhasználni, mint az információkat összeegyeztetni. Ha egy új információhoz jut az illető, ami nem egyezik az eltárolt véleményével, akkor szinte biztos, hogy az érzés fog nyerni.

Mint tudjuk: érzéseket soha nem lehet információval felülírni. Hacsak nem olyan helyről jön az információ, ami szintén érzéseket vált ki. (Pl televízió: az érzés, hogy akkor ez valami hivatalos, ezt sokan nézik, oda akarok tartozni, ahol sokan vannak. Érdemes egy pillanatra elgondolkozni azon, hogy mi lenne a véleményeddel, ha a TV pozitívan állna hozzá az MLM-hez. Akkor is kitartanál a véleményed mellett?).

Ugyanez a helyzet ezzel a kérdéssel is. A kérdezőnek és a legtöbb hozzászólónak már megvan a konkrét véleménye az MLMről. Legtöbben azt sem tudják, hogy milyen információk alapján alakították ki a véleményüket (talán a szomszéd postásának a nagybátyja mesélt valamiről, amit ő is úgy hallott valahonnan)

Ilyen esetben teljesen felesleges információkat közölni válaszként, hiszen az érzéseket úgy sem fogja tudni felülírni. Viszont a véleménnyel megegyező véleményt szívesen veszik az emberek, mert önigazolást kapnak és nem kell fárasztani az agyat, hogy megpróbáljon felülbírálni valamit.

Ha a kérdezőt tényleg érdekelné az MLM működése, akkor azt csak úgy tudná megérteni, ha először átesne egy "agymosáson", vagyis az eddigi érzéseit, véleményeit, előítéleteit eldobná, elővenné a konkrét információkat és újra megvizsgálná mindet objektíven. Ez viszont borzasztó nehéz, sok munkát igényel és igen veszélyes is lehet: fennáll a lehetősége, hogy rájön, hogy a véleménye téves volt. Az emberi agy ezt nehezen viseli: rájöhet arra, hogy ugyanúgy át lett verve, mint azok, akikről eddig azt gondolta, hogy átverték őket az MLM-el, vagy ők vertek át másokat.


Miután ezt elolvasod és lepontozod, kérlek olvasd el még egyszer figyelmesen és gondolkozz el azon, hogy ÉRZÉS, vagy INFORMÁCIÓ alapján döntöttél így.

2019. okt. 4. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
100%

Pont ilyen suket regenyt szokott irni a tobbi mlm-es is mint Kitugya.

Kepzeld, a tv sok vacakot probal pozitivan reklamozni. De normalis ember tudja hogy vacakrol van szo.

Erzesek vs informacio?

Informacio.

Mikor latod hogy minden masodik, altalaban no ismerosod probal beszervezni, lassan tobben arulnak mint ahanyan vasarolnak, az aru minosege neha kritikan aluli, semmivel sem olcsobb egy minosegi dolognal, akkor kellenek meg erzelmek, vagy eleg a meglevo informacio?

Nagyon sok ismerosom, de meg rokonom is keresztbe bekapta a nagy mlm reklamot.

Mi lett utanna? Egy ido utan mar kerulod oket, mert nem lehet normalisan beszelni mert csak rad akarnak sozni valamit. Tulsagosan zsufolt a piac, a bereklamozott profit csak remeny marad a naivoknak. Nem veletlen egyikuk se lett gazdag.

2019. okt. 4. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!