Egy problémás személlyel, hogy lehet konfliktusokat eredményesen megoldani? Bunkó típusú pontosan.
Le kell szarni. Egyszerűen csak át kell nézni rajta, vagy ha van hozzá kedved/türelmed, adni kell alá a lovat. Mosolyogj, köszönd meg a bunkóságát, esetleg néha jegyezd meg, hogy ma kevésbé s_ggfej, a tegnapi jobb volt. Ilyenkor aggódnod is lehet érte :)
Szóval ne vedd fel, az a lényeg :)
Borzasztó nagy türelemmel és úgy, hogy nem hagyod magad bevonni a játékába, illetve kitartasz a pontoid mellett és rávilágítasz, hogy ezt akarod megbeszélni és miért jogos tőled, hogy ezt felhoztad, miért nem adekvált az ő modora, stb.
Pl nekem egy ismerősöm volt, aki nem b.nkó, hanem nagyon sértődős, minden szavadat kiforgatta, mindent túldramatizált és így konkrétan lehetetlennek tűnt megbeszélni vele a dolgokat, mert belekezdtél valamibe és rád támadt. Konkrétan kérni se lehetett tőle, pont emiatt.
Pl egyszer a jegyzeteimet kölcsönbe adtam neki és utána nem adta vissza. Amikor egy idő után ráírtam, hogy másnak is oda szeretném adni, csak írt, hogy majd visszaadja. 1-2 hét múlva írtam, hogy, most már tényleg oda szeretném adni a másik embernek, mire csak anynit jegyzett meg, hogy én rossz embernek gondolom őt, sunyi alaknak és nem íbzok meg benne, csak egy tolvajként gondolok rá.
Ilyenkor érdemes ezektől elvontakoztatni és bemiutatni, hogy semmi oka nincs hőbörögni vagy bántani Téged a másik félnek, teljesen jogos a kérdésed/kérésed és, ha ettől mégjobban hőbörög, nem kezdesz el védekezni vagy szócsatába vele azzal kjapcsolatban amit mond, csak tovább maradsz az alapoknál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!