Szerintetek miért viselkedett így az eladó?
Ma reggel a pékségben vettem kaját és amikor bementem, normálisan köszöntem is, meg amikor kérdezték, mit kérek, azt mondtam, hogy "Egy sajtos croissant-t szeretnék", nem csak odalöktem, hogy "Egy croissant lesz, kösz", mint néhány ember. Szóval szerintem semmi bunkót nem mondtam/csináltam, mégis amikor fizettem, nyújtottam a kezem, erre az eladó nem a kezembe rakta a visszajárót, hanem kb. leb4szta elém a pultra, aztán gyorsan elhadarta, hogy "Kösz, viszlát". Utána amíg elraktam az aprót, láttam, hogy az utánam lévő lánynak a kezébe rakta a pénzt, meg utána neki ilyen tök kedvesen mondta, hogy "Köszi a vásárlást, legyen szép napod!"
Lehet, velem van a baj, de pl. egy ilyen eset is tökre rá tudja nyomni a bélyegét a napomra, mert egész nap azon gondolkodok, miért csak velem ilyenek, mit csináltam rosszul, vagy mi van rajtam, amiért ilyen bunkók velem egyesek..Ti tapasztaltatok már ilyet? Mi lehet az oka?
"Hiába pontoztok le idióták! Ez úgy működik ilyen esetben, hogy beüti, vagyis normális eladó beüti a kasszába, hogy te 1 kbszott zsepit kértél a csomagolasbol! Nem az, hogy vedd meg a 360-Ft os csomagolást! Ugyanúgy, mint a pékáru esetében! Csak ez egy egyfeju volt és nem akart kiszolgálni!"
Az ordenáré stílusod alapján van is oka lenézni téged. Egyébként meg ha az x db (csomag) képez egységet, és így is rögzítették a csomag vonalkódja alapján, akkor nem tud 1 db-ot adni. Ahogy 1/6 milka csokit sem kapsz, akárhogy hisztizel. Valószínűleg pont a hozzád hasonlók miatt lesznek bunkók az eladók mindenki mással is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!