Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Érthető, ha emiatt nem tetszik...

Érthető, ha emiatt nem tetszik ez a munka?

Figyelt kérdés

Telefonos ügyfélszolgálatosként dolgozom egy bankban. Előtte nem volt ilyen munkám, nem tudtam, mi vár rám. Már 7 hónapja dolgozom itt és egyszerűen utálom. A legfőbb ok, amiért utálom, ahogy beszélnek velem az ügyfelek. Nem is az, hogy valaki bunkó, személyeskedik, mert ilyen munkán kívül is előfordul, de itt nem védhetem meg magam. Olyan, mintha az ügyfél lenne a felsőbbrendű, nekem mindent el kell viselnem, kedvesnek kell lennem, nem védhetem meg magam, nem tehetem rá a telefont (egy kivétel van, ha konkrétan csúnya szót mond rám, de akkor is többször figyelmeztetnem kell, hogyha nem hagyja abba, akkor leteszem). Fenyegettek már meg telefonban, szidták a családomat, minősítették a munkámat, mert utána kellett járnom valaminek, hogy segítsek neki és nem tetszett neki, hogy több időbe telik. A többiekkel is megcsinálják ugyanezeket, de ők vagy röhögnek, vagy kidühöngik magukat fél percben, aztán elfelejtik. Ez az egyetlen olyan szituáció, amikor nem védhetem meg magam és nem hagyhatom ott az embert. A főnököm, ha így beszélne velem, felmondanék. Ha a párom, szakítanék. Ha anyám, kiosztanám és egy ideig nem beszélnék vele. Na de itt nincs ilyen opció. Még mondta is az egyik ügyfél nekem, hogy úgy beszél velem, ahogy akar, nem tehetek semmit ellene. Igaza volt. De ez nagyon fáj nekem. Egyszerűen utálok alul lenni úgymond, és lehetőségem sincs pozitívan kikeveredni. Persze tudom, hogy a bank szolgáltatásaival van gondjuk, csak éppen én vettem fel a telefont és rajtam vezetik le. A legjobb, hogy ilyen embereknek van házastársuk, családjuk, akik egy random ügyintézőt fa.ssz.opó k.váznak le, megdöbbentő.


Normális, hogy ezt én nem viselem el? Azért érdekel, mert a legtöbb munkatársam 4-5 éve van itt és nem úgy tűnik, hogy annyira rosszul éreznék magukat.


febr. 12. 07:58
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
100%

Figyeld meg, a többiek hogy reagálnak le dolgokat. Szerintem ilyen helyen komoly képzést kellett volna kapnod a nehéz ügyféllel való bánásmódból.

Tisztázd magaddal, hogy nem te felelsz a cég visszásságaiért. Nem tudsz mindent megoldani, csak segíthetsz egy lépést tenni a megoldás felé.

Jelezz vissza a komának: igen, értem. Igen ez gyakori kérdés. Ez sajnos eltart egy ideig. Ezzel másnak is baja szokott lenni, remélem a programozók/ felelősök/ akárkicsodák megoldják. Már mi is nagyon várjuk, hogy ez megoldódjon.

Ha csúnyát mond, ne vedd magadra. Mondd, hogy értem, hogy mérges. Világos, hogy nagyon bosszús. Ez egy roppant frusztráló probléma. Ilyen ez a modern netes világ, néha nehezebb vele, mint nélküle stb. Ha kicsit normális leesik neki, hogy nem veled van baja. Meg te is ki tudod mondani a cég számára elfogadható formában , hogy neki azt, amit mondott...

De ha végképp nem tudod függetleníteni magadat attól, hogy neki van problémája, ő dühös, és ez nem rólad szól, akkor válts!

febr. 12. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:
34%
11# Tényleg meg kellene alázkodni az idióta ügyfél miatt? Tűrje el az ügyfélszolgálatos, hogy úgy beszélnek vele, mint a kutyával? Ha szidják, ócsárolják, üvöltöznek vele, a halálát kívánják? Miért kellene ezt bárkinek is tűrnie?? Az ilyenekkel beszélgessen a ChatGPT.. Minek kedveskedni az ilyennel? Egy orrbavágás, azt érdemelné...
febr. 12. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:
Jol birod ha már 7 honapja ottvagy
febr. 12. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:
79%
Én pont ezért igyekszem mindig szuper udvarias lenni a telefonos ügyfélszolgálatosokkal, mert tudom, hogy akármi van a bankkal, ha szívat engem a bank, az nem az ő hibájuk, hanem a menedzsmenté...
febr. 12. 11:22
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!