Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Ha nem vagytok elégedettek...

Ha nem vagytok elégedettek egy termékkel vagy szolgáltatással, szoktatok negatív visszajelzést írni? Akár a termék weboldalán, akár Google értékelés formájában.

Figyelt kérdés
dec. 5. 19:04
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
100%
Volt, hogy írtam, de értelme nem volt, így a továbbiakban nem teszem.
dec. 5. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:
100%
Nem történt még olyan, ami miatt negatív kommentet kellett volna írnom bárhova is. Ill bocsánat!! 1 volt évekkel ezelőtt.. de ahogy elolvasták a kommentemet, már írták is az e-mailt és kijavították a hibát... azóta is rendelek tőlük minden évben! :) Pozitív tapasztalatom annál inkább van, ahonnét én szoktam rendelni (pl- felhívtak, hogy figyeltem-e, hogy csak kp-ban fogok tudni fizetni utánrendelésnél - vagy furcsának találták az adott rendelésem és felhívtak nem jelöltem-e véletlenül rosszul vmit).
dec. 5. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:
100%
Termeszetesen. Udvariasan jelzem, hogy ezeken lehetne javitani. A visszajelzes segiti a masik oldal munkajat.
dec. 6. 04:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:
0%

Nem. Magát a guglit is ott, úgy kerülöm, ahogyan csak módomban áll!

Ebben nekem az a jó, hogy nincs olyan szinten minden teleb@szva reklámmal, érdektelen ajánlatokkal, mint ha minden nap, minden célomra azt használnám!

dec. 6. 06:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!