Marketing
Nem értik, hogy azzal, amit 2024-ben ilyen fedőnéven futtatva próbálnak erővel lenyomni tömegesen emberek torkán, az inkább meríti ki az ellen reklám fogalmát, mint a reklámét. Speciel, következetesen NEM vásárolok meg semmit, amit erővel próbálnak a képembe tolni naponta 30000-szer. Az pedig nem újság, hogy minden reklám hazudik vagy a fogyasztóra nézve káros részleteket maszatol.
HR
Kevés olyan szinten korunkban kapós szélhámos van, mint a HR-es, aki képes a legkézzelfekvőbb részleteket széttudományoskodva eladni kapzsi barmoknak hasznosként, értelmesként beállítva. Kiművelt fajtája a szélhámosoknak és hű partnere abban a munkáltatóknak, hogy egész korosztályokat diszkrimináljanak a munka világából. Nem okoz gondot nekik gátlástalanul dönteni emberi sorsokról a biztos, nyugdíjas munka fedezékéből.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!