Miért bunkók velem az emberek?
Figyelt kérdés
Gondolok itt eladókra, ügyintézőkre. Ez ilyen általános dolog, mindenkivel bunkók, vagy velem van a baj? Hogy kellene kezelnem ezeket?szept. 8. 01:00
11/27 anonim válasza:
10. Meg is érdemled, ha nem kéred el a panaszkönyvet.
12/27 anonim válasza:
Es irjam bele hogy csúnyán nézett rám az a bajom?
13/27 anonim válasza:
12.
Igen, de másképp megfogalmazva!
Írd bele, hogy a személyzet ápoltsága és viselkedése a vevőkkel és érdeklődőkkel nem megfelelő, és javaslod a személyzet azonnali cseréjét.
14/27 anonim válasza:
Másnap be se engednének a boltba kifliert se.
15/27 anonim válasza:
14. És? Megint beírsz! Ha meg nem enged be, e-mail a Fogyasztóvédelemnek.
16/27 anonim válasza:
Te hulye vagy? Harcoljak küzdjek egy boltért pékségért verekedjek egy eladóval?
B+ csak kifli kell es mennék tovább. Egy kifliert nem indítok háborút.
17/27 anonim válasza:
Proli eladóktól jót nem lehet várni. Rámküldene 10 másikat leköpni.
Mindezt egy kifli miatt.
Azert mérlegelni is tudni kéne mert neki megyek én bárkinek akár bíroságon is de nem fogom magam egy c.miatt idegesiteni.
19/27 anonim válasza:
17. Akkor hagyd, hagy röhögjön ki egy C retek!
20/27 anonim válasza:
Aki a panaszkonyvwt olvasná az röhögne ki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!