Hogy lehet facebookon sikeres eseményt szervezni?
@9:
Hát most elkezdtelek tisztelni.
Ugyanis az emberek többsége álltalában azzal kezd bele egy program/esemény megszervezésébe, hogy "ezt és azt akarom az embereknek adni", "ilyen és olyan okból fontos, hogy ez embereknek ez jó legyen" és hasonlók.
Te meg simán leírod, hogy magad akarod jól érezni magad. Úgy akarsz szórakozni, hogy magad teremted meg a feltételeket (program, helye, emberek stb.), és akkor biztosan jó lesz neked.
Ez egy alapigazság. Tulajdonképpen jórészt mindenki ezt vagy ezt is akarja. Csak szinte senki nem mondja ki, nem vallja be.
Ebből a szemszögből vizsgálva a dolgot (visszatérve a szervezéstechnikai, PR témához), még mindig él az az elv, amit korábban írtam. Azzal a változtatással, hogy szűkebb célcsoportot kell megtalálnod. Tehát a programhoz kell keresni az arra fogékony embereket és nem olyan programot kell kitalálni, ami mainstream. Az ütős cím és szöveg, a jó grafika, a terjesztés módja stb. valid ebben az esetben is.
Egyébként azt hiszem kezdem érteni a motivációdat. És azt hiszem azt is kezdem érteni, hogy a kérdésed sokkal mélyebb annál, mint ahogy én azt pusztán szervezéstechnikai/ PR/ közösségi marketing szempontból először megválaszoltam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!