A Nike meg az Adidas stb sikeres márkák miért erőltetik a fekete bőrű emberekkel való marketinget?
Mostanában egyre gyakrabban látom Facebookon, mint egyfajta erőltetett reklámot négerekkel.
Amit nem értek: miért kell egy jól bevált márkát ilyen csúnya módon az emberek arcába tolni? Félreértés ne essék, nem a négerekkel vagy más származású emberekkel van bajom, hanem ezzel az erőltetett sz.rral.
Én már több alkalommal is vásároltam márkás ruhákat (sokszor 40% kedvezménnyel) és tényleg tartósabbnak bizonyultak mint sok noname ruha.
Úgyhogy tényleg nem értem az egészet. Az emberek többségéből pont ellenszenvet vált ki ez az egész, és csak a kisebbség (idióták) örülnek ennek az erőltett fosnak.
Miért jó ez?
Engem is zavar. Mert nem érzem hogy nekem szól. Nem vagyok egy kövér néger nő. Ezért fura... nyugodtan vásároljon az, aki ettől még ezt szereti.
Azért is fura meg, mert itt azért többségben fehérek vannak nálunk...
#13 valljuk be a modellek többsége szépnek született vagy volt pénze a műtétekre (khm Hadid család). A súly csak egy kis része a dolognak, attól nem lesz meg a modell magasságod, vagy az arcszimmetriád meg.
A szakma maga nem igazságos alapból, sem most sem pedig a jövőben.
Modellnek a feladata hogy el tudjon valamit adni ami rajta van vagy amit reklámoz. Ha kövér modellek kellenek vagy épp botsáskák mert azzal tudnak eladni sporttermékeket a cégek jobban akkor ennyi.
"Mert ők is célközönség. Oké, hogy pont Magyarországon nem élnek sokan, de amerikai cégről beszélünk, ott azért meglehetősen sokan vannak, és Nyugat-Európában is bőven"
Nem nagy trükk mindegyik országra szabni a reklámokat. :) marketinges vagyok és épp ilyeneket csinálok.
#17 Itt nem a nagy trükk a lényeg hanem hogy egy cég akar/megéri e 3-4x töbet költeni vagy sem
Cégek dollármilliókat költenek 1-1 kampányra amit meg csinálnak, nem biztos hogy érdekük ezeket a kampányokat országra szabni. Egy sportcipő ugyanannyira releváns az USA ban mint Magyarországon
13, de a ruhának nem a modell a lényege. Vagyis nem úgy, ahogy gondolod.
A Nike egy cég, és minél több embernek el akarja adni a termékeit.
Egyik munkavállalót sem érdekli, valaki mennyit dolgozott valamiért vagy mennyire akarja. Ha ezer modell közül van egy dagadt, nehogy már beinduljon a hisztigép.
Soha nem értettem, miért 20 évesekkel reklámoznak ránctalanítót, tökéletes bőrűvel pattanástalanítót, miért szőrtelen lábat borotválnak...
Közeledünk a valósághoz. Az embereknek tele a tökük, hogy vannak, akik nem tudják, milyen a bőr valódi textúrája, mert minden photoshoppolt. A cégek is kezdik felismerni, hogy ha csak a size 0 tökéletességeknek, és a 6 pack hasizmosoknak árulnak, kihagynak egy csomó valódi vásárolót.
Nekem a mai napig bosszúság, hogy ha online nézek ruhákat, minden modell 176+ centi. Én a 156 centimre nézem a ruhát. Gyártják is ekkorában. Akkor miért nem láthatom, hogy egy törpön meddig ér?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!