Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Szolgáltatás erőszakkal?

Szolgáltatás erőszakkal?

Figyelt kérdés
Nyilván jártatok már ti is úgy, hogy egy szolgáltatást rátok akartak erőltetni. Hogy védekeztetek ellene, ha az udvarias érvelés nem hatott?

2023. okt. 25. 07:34
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
56%
Telefonban: Nem érvelek, kicsit hallgatom, mit akar, majd "elnézést, hogy félbeszakítom, de ne raboljuk egymás idejét: nem kérem, viszont hallásra" és leteszem.
2023. okt. 25. 13:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:

10.

A saját bankomtól hívogatnak, írtam. van külön promóciós vonaluk is, a saját bankommal meg nem leszek bunkó hogy rájuk rakom a telefont, viszont ha szükségem van rájuk nyugodt szívvel én felkeresem őket. A promiciós vonalaikat tiltom csak.

2023. okt. 25. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:
100%
(A "nem alkalmas" pedig jó duma, mert akkor visszahívnak később. A legjobb ha semmivel nem èrvelsz csak sima köszönöm, nem.)
2023. okt. 25. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:
Jav*nem jó duma
2023. okt. 25. 13:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:

Most lehet azzal jönni, hogy milyen bunkó vagyok, de nem én szánok felesleges perceket az életemből fasságra, szóval írom a receptet:

- telefont rányomni

- idegennek nem megállni, rá se nézni, úgy sétálni tovább, mintha ott se lenne.

Velem olyan még soha nem történt, mint a 4-essel, hogy meg akartak volna verni, pedig nő vagyok én is, és nem mondanám magam az ötven kilómmal nagydarabnak, de egyszer próbálná meg valamelyik, aznap látna utoljára napvilágot.

Az a helyzet, hogy szerintem ezek amúgy megérzik, kihez kell odamenni, mint a kutyák, hogy ki az, aki fél tőlük. Nálam van, hogy próbálkoznak, de miután látják, hogy nincs reakció, fel is adják. Pedig volt olyan, hogy padon ültem, olvastam, és már a kezével hadonászott az arcom előtt, mert nem voltam hajlandó észrevenni, magamban gondoltam, hogy ha ezt még tíz másodpercig folytatja, és nem takarodik ki az aurámból, akkor megmogyorózom, de abban a pillanatban legyintett egyet, és elment.

A telmarketinges hideghívások kezelőit sem tudom egyébként sajnálni. Én értem, hogy ő csak a munkáját végzi, jó szar munkát választott, mehetett volna parkolóőrnek is, akkor szóba állnék vele, de így tudja be az empátiám és a jóindulatom jelének, hogy csak ráb.szom a telefont, és legalább nem válaszolok, mert tudnék mit.

2023. okt. 25. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:

Ha ilyen csövesről vagy tarhálóról van szó én sose állok meg neki, haladok tovább. Ha jön mellettem magyarázni, akkor valami empatikus lekoptató dumát tolok neki. De a lényeg hogy folyamat mozgásban maradni, és minél rövidebben, hatékonyan zárni rövidre. Idővel és rutinnal ez már spontán fog jönni.

A telefonosokkal meg az a baj, hogy sokszor arra is utaznak hogy végighallgasd, gondolom plusz pontot ér, vagy büntetést nekik ha túl gyorsan bontja nekik túl sok ember (erről vmi saleses érintett nyilatkozhatna mellesleg, ha van itt köztünk). Szóval ha van időm végighallgatom és csak utána utasítom el, de ha nem fér bele akkor hamar rövidrezárom hogy nem alkalmas ÉS nem is akarok ilyen szolgáltatást mert nem fér bele az életembe a dolog. Persze itt is udvarias maradok végig. Nagyon sz*r lehet szerintem annak, akinek ilyen helyen kell dolgoznia. Bár önként vállalta szóval megértem azokat is akik bunkók velük.

2023. okt. 25. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim ***** válasza:
Kerdezd meg az idos embereket amikor Bodi teso lehuztak a penzzel
2023. okt. 25. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:
Amugy van egy jo otletem, mindenhol le kell iratkozni a hirlevelet.
2023. okt. 25. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 A kérdező kommentje:
Ha értelmesebb megérti elsőre, ha leírod neki talán fel is fogja, de ha személyesen nemet mondasz és agresszívvá válik szerintem ott gondok vannak. A szolgáltatásnak az lenne a lényege, hogy szem előtt tartod a másik igényeit és úgymond örömmel váltok el egymástól, hogy visszatérő ügyfél legyen.. hogyha mindenképpen szükséged van az adott dologra, akkor nyilván belemész az adott szituációba,mert nincs jobb utána meg tovább adsz rajta és arrébb állsz.
2023. okt. 26. 12:33
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!