Szolgáltatás erőszakkal?
Milyen szolgáltatásról van szó?
Simán ignorálnám.
Ha telefonos megkeresés, általában elmondom hússzor is nyugidt hangon hogy köszönöm nem kèrem köszönöm nem kérem, nem, köszönöm.
Aztán tiltom a számot. Mert pl a bankomtól folyamat hívogatnak hogy kössek ezt, kössek azt pl biztosítàst is meg ilyenek.
Ha utcai tarhálás, vagy kèrincsélés, vagy mennyi az idő tipusu kerdésekkel "csicskítás", akkor volt már hogy elszállt az agyam a nem tudom hanyadik ilyentől es már akkor mikor megindult felém még ki se nyitotta a száját, de felpattantam (padon ültem), hogy jaj hagyjon már békén, aztán még mrg akart verni elkezdett orditani, erre másik padon levő csajok meg neki alltak cigit adni neki.
Annyira rühellem hogy nem a pasikhoz mennek oda,nem olyanokhoz akik többen ülnek, hanem állandóan en vagyok a kiszemelt áldozat inzultálni, a nőt egyedül.
Néha össze kell szednem magam ahhoz hogy képes legyek halkan egy ne haragudj, nem adok-ra. Mert azt is rühellem hogy figyelmet akarnak hogy nekik válaszolni KELL. Merthát ő a "főnök".Különben ordit megver.
Mi az egyáltalán hogy udvarias érvelés? Neked nem kell érvelned semmi ellen, egyszerűen megmondod hogy nem kéred a szolgáltatást és kész, ha ez után is folytatni akarja nyugodtan tedd le a telefont, illetve személyesen köszönj el és menj a dolgodra.
Csak azokkal szórakoznak, akik hagyják magukat. Ne érezd magad rosszul/feszélyezve attól hogy visszautasítasz valamit.
#4: ennél szerintem a a túl udvarias még rosszabb. Én az a fajta vagyok, akit ha udvariasan megszólítanak, akkor megállok, és ezen nem is változtatok, ugyanúgy elutasítom az illetőt.
Na, de akitől agyf*szt kapok, az az, aki elkezd nekem esdekelni, felvázolni az élettörténetét, és már lemegy a Nap, mire eljutunk oda, hogy pénzt kérjen. Tényleg azt gondolja, hogy miután feleslegesen húzta az időmet, még meg is jutalmazom? Valahogy kiderül, hogy ezek az embereke nem véletlenül sikertelenek, mert semmi praktikusság nincs abban sem, ahogyan kéregetnek...
Ezek arra is rámennek hogy neked őt meg kell hallgatnod.
A mennyi az idő is ertől szól.
Hogy te neki köteles vagy megállni, figyelembe venni, és reagálni. A nemtudom ne haragudj is nekik már pipa hogy neki "pattogtál". "Csicskultál"
Játszmáznak is.
Mert ha nem veszed figyelembe kikerülnéd mèg megharagszik megver rádmegy. Mert hát neki kötrles vagy haptákban állni meg válaszolni.
A sales-es embereket kifejezetten arra képzik, hogyha az ügyfèl racionális érvekbe kapaszkodik, amikor próbálja őket és a terméküket visszautasítani, olyan érveket tudjanak felhozni, amivel végül meg tudják győzni a másik felet. Az ilyen “ügynökök” mindenre felkészültek, csupán egyetlen doogra nem tudnak mit mondani: ha a célpontjuk azt mondja, hogy “nem szeretném”.
Ha egy ilyen “ügynök” megkörnyékez, vegyél egy mély levegőt, húzd ki magad, és idvariasan, de határozottan mond neki, hogy “köszönöm a megkeresését, de nem szeretném megvenni a termékét/igénybe venni a szolgàltatását”. Erre nem tud semmi ésszerűt mondani, max annyit, hogy “Biztos?”, mire te:”igen”. Hidd el, egyszerű, de 100%-ban működik.
4-es: 20x? Telefonon az első mondat után, hogy xy cégtől/biztosítótársaságtól/anyámfülétől van és szeretne pár kérdést feltenni vagy egyeztetni velem a nyugdíjbiztosítási lehetőségekről akkor azt mondom, hogy "Köszönöm, de nem alkalmas most." és LETESZEM.
Személyesen még nem nagyon volt ilyen, postán szokták végigkérdezgetni, hogy biztosítás/kaparós sorsjegy/mittudoménmi, de szerencsére évente 1-2x kell menjek, máshol meg nem volt még ilyen, hogy tukmálni próbáltak volna, mondjuk szinte minden online intézek már (bank, biztosítás stb.).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!