Mi ez ha nem potyázás?
Nem napon barnult egyének, az üzletben semmi panasz minden szép és jó, majd pár óra múlva csörög a telefon hogy minden is sz@r kérik vissza a pénzt.
Ez csak a náluk jól bevált potyázási módszer vagy lehet hogy valóban valami nem okés a megvásárolt termékkel/szolgáltatással?
Jól mondod, ez a szokásos potyázás. Ha valóban baj van azzal amit vettek akkor nem a pénzt követelik hanem vissza viszik a boltba számlával.
C.-al ezért sem üzletelünk mert 10-ből 8 ezt fogja csinálni, a maradék 2 meg köszönje a többinek hogy miattuk általánosítani kell és nem szabad etnikummal üzletelni.
#2 "mert szabadságot vettek ki a kocsi miatt"
Lol, igazán viccesek voltak, szegények nem tudtak vasazni szabi kellett helyette :D
Egyszer dolgoztam olyan helyen ahol autókkal foglalkoztunk és vittek el ablakemelő szerkezetett.. hát persze szét kannibalkodta a csomagolást mint egy vadkutya és hozták vissza, hogy nem jó a csatlakozó. Arra viszont már nem volt eszük, hogy a műanyag tasakot is kinyissák amiben benne volt az átalakitó..
A legtöbb esetben az ilyen potyázás vagy szimpla user error.. sokan ahhoz is hülyék sokszor, hogy tudják merre van az előre.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!