Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Mi a benyomásotok egy nem...

Mi a benyomásotok egy nem izmosnak kinéző személyi edzőről?

Figyelt kérdés

Nemrég kezdtem el edzőterembe járni, szóval még laikus vagyok a témában, viszont akarva-akaratlanul is kissé ferde szemmel nézek az edzőtermemben dolgozó főként női edzőkre, akiknek nincs kifejezetten látványos izomzata.

Valószínűleg téves elgondolás a részemről, hogy ha valaki nem néz ki izmosnak, kidolgozottnak, akkor nem is ért igazán az izomépítéshez, csak kíváncsi vagyok, hogy másban fel szokott-e merülni ilyen, esetleg ha van itt olyan edző, aki magára ismert a leírásban, attól kérdem, hogy nem szoktatok szorongani a kinézetetek miatt munka közbe?



2023. aug. 25. 16:40
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
100%
Például valaki csak akkor lehet erős ha izmos is és nagy darab? Hát elárulom, hogy nem.
2023. aug. 25. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 A kérdező kommentje:
nem a nagydarab-létet emeltek ki, hanem a testalkatot… ha már valaki 1-2 éve edz, akkor bizonyára a teste átalakul “átlagos”ból kidolgozottabbá. én ezt a kidolgozottságot nem látom sok edzőnél
2023. aug. 25. 16:48
 3/18 anonim ***** válasza:
100%

Egyrészt nők, kapásból nehezebben építenek izmot.

Másrészt az is igaz amit az egyes mond, hogy az izomtömeg nem egyenesen arányos az erővel.

Harmadrészt meg lehet puhánynak kinéző gyenge szar is az edző, ha fejben megvan mi az ami működik.


En el tudnék fogadni egy kövér kerekesszékes személyi edzőt is, ha látom rajta hogy érti a dolgát, és magamon is érzem az edzés eredményét.

2023. aug. 25. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 anonim ***** válasza:
100%
Lehet, hogy korábban edzett, de ma már nem, így érti a dolgát, de őt már nem motiválja az edzés vagy nem olyan szinten.
2023. aug. 25. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 A kérdező kommentje:

én nem biztos el tudnám fogadni, elmondom miért.