Ezt miért csinálják egyes emberek ilyen helyzetekben?
ügyfélszolgálaton voltam és ott volt egy pasi valamit reklamált és mondta neki az ügyintéző nő, hogy ez és ez a feltétel és a szabály, erre kiakadt és elkezdett kiabálni, összefoglalva gyakorlatilag az volt a gondja, hogy rá miért vonatkozik és és ő lesz@rja mert neki így nem jó az alkalmazott oldja meg de őt semmit nem fog tenni meg lesz@rja a szabályokat
a másik meg azért cirkuszolt az ügyintéző sráccal mert nem fizetett és kikapcsolták a szolgáltatást nála és rohadjon meg, meg visszajön és feljelent mindenkit panaszt tesz meg szétveri az ügyfélszolgálatos pofáját ha nem intézkedik azonnal, ő elvből nem fizette a számlát, mert így meg úgy, stb
egyszerűen megdöbbentem. egyrészt azon milyen buták egyes emberek, de miért gondolják hogy rájuk nem vonatkoznak a szabályok, szerződések, nekik nincs kötelezettségük mert igénybevesznek egy szolgáltatást és fizetnek érte. már aki. de láthatóan aki nem akkor is neki áll feljebb és reklamál
Nincs önkontrolljuk.
Nem tudják kezelni az indulataikat.
Egyszerűbb másokra tolni a problémát, mint felelősségtudatosan élni, gondolkodni, cselekedni.
A szabályok pedig azért vannak, hogy megszeghessék őket - az idióta magyar szerint, - lényegében nem találsz az életnek olyan területét, amelyben ne lenne önmagát felmentő kifogása a magyarnak.
Speciel, elmagyaráztam volna a férfinak, hogy merre találja az illemhelyet, - ahol önmagánál kulturáltabban intézheti a nagy dolgát, - de ha továbbra is ragaszkodik a szolgáltató szolgáltatásainak igénybevételéhez, akkor tudomásul kell vennie, hogy azt rá is érvényes szabályrendszer követése mentén lehetséges. -Neked meg nem oszt, nem szoroz, hogy gyufával oldja-e meg az otthoni problémáit vagy megembereli magát.
Sajnos egyszer én is voltam bunkó amit a mai napig bánok. Nem tudom hivatalosan le szabad e írnom mi volt a szitu, amiért elmentem, de a lényeg, hogy túl sokat kellett járnom oda már és mellette telefonálgatnom, volt, hogy egymásnak ellentétes infókat kaptam, plusz 3 hétig elhúzódott és én végig türelmes voltam, de egy ponton már betelt a pohár és már elfáradtam, ráadásul pont nem lehetett akkor elintézni azt, amiért mentem. A nő annyit kért udvariasan, hogy menjek vissza másnap és itt borult el kicsit az agyam.
Mondjuk nem ordítottam és nem is szídtam a nőt, de elmondtam, hogy nekem kicsit terhes mindig ideszaladgálni, sajnos ilyenkor vagy az ebédszünetem látja a kárát vagy a munkából kések.
Nagyon udvariasan és higgadtan kezelte a nő, le a kalappal!!!
Viszont tényleg bánon, hogy ezt elmondtam a nőnek, hiszen se arról nem tehet, ami történt, se arról, hogy nekem ez sok időt vesz igénybe. Ő azért volt ott, hogy segítsen és informáljon és rendesen végezte a munkáját.
Ahogy kimentem az épületből, bántam is, gondoltam visszamegyek bocsánatot kérni, de aztán rájöttem, az is elég, ha attól a naptól kezdve nem máson vezetem le a feszültséget.
Azóta mindig odafigyelek, hogy udvarias legyek az ügyintézővel és bármennyire is ideges vagy frusztrált vagyok, azt magamban tartsam és tisztelettel bánjak vele, hiszen neki is jobb olyan légkörben dolgozni, ahol nem stresszelik feleslegesen és emberi lényként ezt minden ügyintéző megérdemli.
Mert legtöbbször, mire odakerül már az utolsó csepp a pohárban.
Én is volt, hogy elküldtem az ügyintézőt a fszba, miután aznap harmadszor kellett visszamenjek, mert a két imkompetens ide-oda küldözgetett.
Ő nem tudja, menjek a másikhoz - de a másiknak előbb kellett egy papír ettől - és ezt még 2x eljátszották.
Bmeg jobb dolgom is volna, mint reggel 10-től délután 3ig! cs.szni az eget, mert két hülye ül a pult mögött.
Azóta már elköltöztem, és itt ahol élek 15 percnél tovább még sohasem voltam a hivatalban - úgy sem, hogy költözés után tartózkodási engedélyt kellett igényeljek ami kicsit tovább tart a plusz papírmunka miatt.
Otthon meg 3,5 órá várok olyanra, aminiek normális esetben 5 percig kellene tartania.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!