Eladók, ti is észrevettétek ezt, vagy velem van baj?
Sorozatosan futok bele olyan vevőbe, aki nem tudja, hogy mit akar. Azért vagyok, hogy segítsek, ez oké. Minden eddigi tudásommal igyekszem a terméket, termékeket megmutatni, de mikor a végén állandóan megkérdezik, hogy de szerintem melyik a jobb? Én melyiket választanám? Ez ilyen felelősségáthárítás, hogy ha rosszat vesz, legyen kit okolni?
Írok példát.
Van két testápoló, az egyik x márka, a másik y, de mindkettő hidratál, feszesít, gyorsan felszívódik, az egyik mondjuk eper illatú, a másik kamilla. Az árak látszanak. Tehát funkcióját tekintve ugyanaz, csak márka, illat különbség. És ezt is én döntsem el helyette? Vagy túlkombinálom? Pár hónapja vagyok eladó, igaz, van még mit tanulnom, nem vagyok tukmálós, de félek sokszor, hogy az ajánlás is annak hat.
Az ilyet hogy lehet kezelni? Ott sem akarom hagyni a vevőt.
Vásárlók is írhatnak, akik magukra ismernek, hogy ilyenkor milyen plusz infó hiányzik nektek, ami megkönnyíti a döntést?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!