Vásárlás webshopban: Te örülnél ennek vagy idegesítene? (emberi tulajdonság)
Tegyük fel, hogy vásároltál egy webshopban. Utána pár nap múlva felhívnak téged telefonon, kedvesen érdeklődnek, hogy elégedett vagy-e a megvásárolt termékkel. Van-e esetleg kérdésed, válaszolnak rá, tippeket adnak a termék használatával kapcsolatban, érdeklődnek a szokásaidról, szükségleteidről, és esetleg ajánlanak valamilyen más terméket is, amire szükséged lehet.
A fentiek milyen hatással vannak rád?
(most regisztráltam, nem tudok szavazást kiírni)
A. Nagyon örülök a figyelmességnek, ritkaság, hogy törődnek a vásárlóval és nem csak a pénzt kaszálják be.
B. Nem érdekel, hidegen hagy, közömbös.
C. Idegesít, mert utálok telefonálni.
D. Egyéb, leírom kommentben.
C
Válaszod túl rövid. Ennél részletesebb választ írj!
C
Ha segitségre volna szükségem, akkor utánanézek az interneten. Nem szeretek se telefonálni, se gondolkodni hogy kinek mit mondok.
Megrendelem a terméket, kihozzák, és annyi.
Ha pedig értékelni szeretném - amit nem szoktam, akkor online tenném meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!