Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Meddig lehet még a reklámokat...

SIDLER22 kérdése:

Meddig lehet még a reklámokat tolni, hogy az emberek ne dőljenek be nekik?

Figyelt kérdés

Mai nap a munkahelyen hallgattam zenét Spotify-on majd egyszer csak elindult egy reklám azt hiszem a Fashion Days reklámja. A reklámnak röviden az volt a lényege, hogy náluk már most karácsony van úgyhogy hatalmas akció jobbra-balra...

Nem zavarja ez az embereket, hogy két hetes fekete péntek meg többi mint fél évvel karácsony előtt már valahol karácsony van?

Nem gondolkodnak el rajta az emberek, hogy miért érné meg az üzletláncoknak orrba szájba akciózni?

Mondjuk fekete péntekkor sem szoktam túl sok ember látni tolongani a bevásárló központokban. Nem tudom, hogy azért mert van eszük vagy azért mert még az akciós termékekre sincs senkinek pénze. Talán inkább az utóbbi.

Viszont ilyen reklámok meg vannak mert statisztikailag az emberek ezért mennek el vásárolni és ezért veszik meg a terméket.

Számomra nagyon elkeserítő, hogy valakinek csak észből annyira futja, hogy egy ilyen reklám után felcsillan a szeme, hogy már nyár elején karácsony van.


2022. jún. 21. 15:27
 1/6 A kérdező kommentje:
Bocsi a kérdést úgy akartam írni, hogy bedőljenek nekik.
2022. jún. 21. 15:28
 2/6 anonim ***** válasza:
72%
Én azt nem értem, hogy miért sajnálja valaki azt a 2000 ftot egy normális szolgáltatástól ahelyett, hogy reklámokkal bosszantaná magát.
2022. jún. 21. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%
Bármeddig, az emberek mindig is befolyásolhatóak lesznek.
2022. jún. 21. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Azért sajnálom mert macerás a fizetés. Annyit meg nem ér az egész. Nem a pénzösszeget sajnálom hanem csak nincs hozzá kedvem ezzel szórakozni. Egyedül munkahelyen hallgatok Spotify-t és ott is csak azért mert nem férek hozzá a saját gyűjteményemhez. Fél óránként meg bejön két reklám. Ezért nem fogok fizetgetni.
2022. jún. 21. 15:42
 5/6 anonim ***** válasza:
42%

🍏

Ameddig nem lesz az iskolai tantárgy része a propaganda ismeret, addig ez lesz.


Kötelezővé kell tenni, szételemezve ezeket a könyveket!


- Anthony R. Pratkanis · Elliot Aronson: A ​rábeszélőgép

(Élni és visszaélni a meggyőzés mindennapos mesterségével)


- Zentai István: Meggyőzéstechnika ​és kritikai gondolkodás a mindennapi gyakorlatban

2022. jún. 21. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Az emberek ígyis úgyis vásárolnak, pláne olyan alapvető dolgokat,mint ruhát, azt pedig szerintem mindenki tudja hogy egy üzlet nem jótékonykodni akar az akciókkal, hanem profitot generálni.


A reklámok max arra jók, hogy ezek az üzletek megismertessék a nevüket az emberekkel, hogy majd ha vásárolni akarnak, akkor ugorjon be nekik ez adott üzlet.

Persze mindig vannak olyanok akiket kizárólag egy reklám/akció vesz rá a pénzköltésre, de azért szerintem elég nagy félreértés azt hinni, hogy mindenki befolyásolható, a legminimálisabb analitikusságra is képtelen birka.


Ha pl látod ahogy az Obi reklámoz egy akciós felfújható medencét, akkor nem csak magát a medencét reklámozzák, hanem magát a boltot. Mert egy ponton az életedben szinte biztos kell majd venned valami kerti szart, vagy a lakásba egy gépet, és ezen a ponton eszedbe fog jutni hogy oh, az Obi valszeg egy jó opció, hiszen folyton látod a reklámjait. A medence akciónak meg max akkor örülsz meg ha amúgy is terveztél venni egyet.

2022. jún. 21. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!