Csak én gondolom irtó hiteltelennek, hogy a legalpáribb mosogatószer reklámokat is csinos/szép emberekkel reklámozzák?
Figyelt kérdés
Nemrég néztem meg 3 reklámot egymást követően és mindegyikben csinos/szép nő és magas/helyes/sportos pasi tűnt fel. A lábgomba elleni készítményeket is +170-es, csinos, vékony lábú nőkkel promozzák, a mosogatószer reklámokban is mindig valami szexis 30-as hölgy törölgeti a tányérokat egy fehér blúzban felkontyolt hajjal, a Borsodi/Soproni söröket pedig mindig jól szituált, jóképű 30-as éveikben járó +185 magas pasik isszák egy igényes "angol pub" jellegű helyen (mert ugye Mo.-n általában ilyen látkép fogad egy kocsmában). Elhiszem, hogy lezüllött emberekkel semmit nem lehet eladni, de nem kellene átesni a ló túlsó oldalára. Számomra ez elképesztően hiteltelen és - nem feltétlenül emiatt - de sosem vásároltam még semmit sem reklám hatására. Ti mit gondoltok erről?2018. jún. 23. 13:06
1/6 anonim válasza:
Hát na....a reklámozásban nagyon fontos a reménykeltés...
"ha megveszem ezt, akkor én is oylan menő leszek, mint a reklámban szereplő emberek"
és ugye az emberben van egy pár nagyon ősi ösztön és viselkedés, ami sajnos még 10.000 évvel később is még az emberiség nagy részének az életét csaknem teljesen meghatározza.
Értem ezalatt a proli agyjárású embereket, akik totálisan csordaként viselkednek, szólóban meg annyi intelligenciájuk van, mint egy marék lepkének. Egész életüket ösztönszinten, érzelmi alapon élik meg, de abban az illúzióban (védekezési mechanizmus), hogy ők a legszebbek, legokosabbak, stb.
A "sokat gondolkodó" embereket meg megvetik, lenézik.
2/6 anonim válasza:
Azt, hogy a reklámok célja, ugye, egy logó és a hozzá kapcsolódó pozitív életérzés elültetése az elmében, tehát szó szerint agymosás. Ennek a célnak az általad említett hazugság tesz leginkább eleget. Az igénytelen műsorok pedig lealjasították a nézők egy részét arra az ösztönlényi szintre, ahol ilyen kérdések, mint „akarom-e, hogy hazudjanak nekem a reklámok?” nem merülnek fel. Működik, csinálják, ellenzem.
3/6 anonim válasza:
Egyrészt igazad van, de másrészről szerinted csini vékony csajoknak nem lehet lábgombájuk vagy nem mosogatnak?
4/6 anonim válasza:
Mindent csini csajokkal reklámoznak, ez az alap. Csak egy példát mondok. A 300 kilós motorokat sem szakállas, sörhasú fickókkal reklámozzák, hanem modell csajokkal. Pedig ők sem beindítani, sem vezetni, de még sztenderről levenni sem tudnák e hatalmas gépeket.
5/6 anonim válasza:
Biztos hogy valamennyire hatással vannak rám a reklámok, de közben pont a mennyiségük és az egyformaságuk miatt úgy érzem immunissá is váltam. Azt, hogy ki reklámozza, észre sem veszem. A csini csaj, egy termék a termék mellett. Már szépnek sem tudom értékelni, mert hozzászoktam, hogy a képernyőn egy tányér leves is ezerszer jobban néz ki mint mikor elém teszik az asztalra. Ugyan ez a kocsma-pub dolog működik, nem értékelem a reklámban való megjelenést, nem ad át semmilyen életérzést. Vagy de, de, látom, ahogy a reklám végén a műmosoly eltűnik, látom a háttérben a sminkest, a fodrászt, a fényerőt, a kamerát, ahogy az első embertől az utolsóig rühelli ezt a melót, de felveszi a pénzt és hazamehet végre. Nem is hiszem, hogy a szokásos tévés reklámok hatnak úgy mint mondjuk 20 éve. Az ismert embereken látott cuccok azok inkább műkődhetnek a 20 év alatti korosztályon, vagy a filmekben, sorozatokban megjelenő termékek. Rajtam a netes reklámok pl. annyiban nagyon is működnek, hogy ha nem is annyira kell valami de kíváncsiságból rákeresek, el is felejtem, aztán emlékeztetnek rá, és van hogy emiatt úgy döntök megveszem. De márkákat reklám alapján megkülönböztetni... igaziból annyira gyenge minőségű majdnem minden árban elérhető termék, hogy már tényleg csak azt nézem, hogy lehetőleg nagyon olcsó legyen. Nincs is kedvem vásárolni menni sehova.
6/6 anonim válasza:
Ilyen ez a popszakma...izé, "reklámszakma".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!