Az emberek miért ilyen hiszékenyek, hogy bekajálják a reklámokat?
Csak néhány példát említek meg.
Szempillaspirál reklám 400%-os dúsítást ígér, meg "forradalmian új" meg "űrtechnológia", meg minden hasonlóan fincsin hangzó szuggesszív dologgal megspékelt butaság egymás hegyén hátán. A képernyő aljára ki van írva: "A hatás műszempillán érzékeltetve." De az emberek megveszik, utána meg sírnak, hogy a ritkás, rövid szempillájuk nem söpri a homlokukat.
Ha van 30 szál pillád egy sorban, nem lesz belőle hirtelen 120 szál.
Sampon-balzsam száraz töredezett hajra (Elséve Full Repair). Ne vágasd le a törött hajad, mert ettől "egyből egészségesebbnek LÁTSZIK". Látszik, de nem lesz egészségesebb, nem ragadnak össze a törött végek, és ha nem vágatod le a végéből azt az 5 centis részt, a végén 20 centit kell majd belőle levágni.
Activia meg Actimel (nem tudom, jól írtam-e). Bifidusz bla-bla, jól hangzik, meg minden, de csak egy cukros vacak, savanyúságot szabályozó anyagokkal. Az ember jobban jár, ha sima natúr joghurtot eszik, mert az legalább nem terheli cukorral a szervezetet (nem azt mondom, hogy ne együnk cukrot, félreértés ne essék), de ha már egészségeset akarunk enni, akkor együnk olyat, ami TÉNYLEG az.
"Mozogj rendszeresen, étkezz egészségesen és egyél minden nap egy Activiát" Aha, de ha egészségesen étkezem meg mozgok, akkor nincs is arra az Activiára szükség, mert nem egészséges a cukortól meg az adalékanyagaitól.
Fogyókúrás bogyókat vesznek és várják a nagy csodát, miközben ülnek a gép előtt és tömik a fejüket, ahelyett, hogy tornáznának 20-30 percet. Ja, egyébként tudjátok, hogy az étrendkiegészítők egyik adalékanyaga a nátrium-foszfát? Ami, ha sarkosan fogalmazok, tulajdonképpen mosószer:
Miért hiszik el az emberek azokat a bődületes őrültségeket, amikbe csak egy kicsit kéne belegondolni? Hol a józan ész? Főleg úgy, hogy a reklámok tulajdonképpen közlik, hogy az nem is úgy van, ahogy. Konkrétan az emberek arcába mondják, hogy "nem használ, de vedd meg" és MÉGIS megveszik.
Natur activiában nincs semmi cukor, sima joghurt, de finom, többivel egyetértek.
Amúgy én nem hiszek a reklámokban, de nem is nézem, idegesít, ha reklám van, azonnal elkapcsolok.
1. Nem foglalkozom a politikával, mert nem értek hozzá, amihez meg nem értek, nem szólok bele. Meg nem is érdekel. A politika kategóriát ki sem nyitottam még soha.
Az jó kérdés, hogy "Miért az van az újságok főoldalán, ki kivel kavar és mennyit hízott?", de erre nekem az a válaszom, hogy azért, hogy legyen min csámcsogni, legyen, ami elvonja a figyelmet a fontosabb dolgokról.
A kérdésem igazából a reklámok "hatására" vonatkozik, vacilláltam is, hogy melyik kategóriába tegyem, végül ide került a hiszékenység miatt.
2. Hízelgés és bájolgás... Hmmm... Tényleg, lehet...
3. Igazad van, a natúr Activiában nincs :) A többiben viszont ott van a cukor vagy az édesítőszer.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!