Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Lányok. Hogyan kezelitek...

Lányok. Hogyan kezelitek azokat a helyzeteket mikor más nő pl eladók flegmán kimosolyogva szolgálnak ki?

Figyelt kérdés

Nekem komolyan rosszul esnek az ilyenek. En vagyok a kedves mosolygos nyalis ha vmit kérek, mire ők végigmérnek szajat húznak flegmáznak meg ilyenek.


Neha ezeket tetézi az is ha velem van a barátom akkor meg vele külön kedvesek velem meg jofomrán bunkók.


Csak mert van egy hely ahova szeretnék menni gyrosert, mert ott a legjobb, de már tartok a kiszolgálotól. Az a tipus akivel ha egyutt dolgoznánk, engem tuti kiközösítene lefikazna. Helybol utál.


Az hogy szinte már nyájasan kedvesen csicskulva udvariasan "beszélgetek" mindenféle női kiszolgáloval, sz.rt se ér.



2022. jún. 9. 11:38
1 2 3 4
 21/31 anonim ***** válasza:
78%

Sztem is irigyseg/feltekenyseg allhat a hatterben, foleg, ha elotte vegig is mer...

Vannak lanyok, akik nem tudjak ezt jol kezelni.

Ossze akarja zuzni az onbizalmadat, mert nem tudja magaban helyretenni a dolgokat.

Gondolj erre, s csak mosolyogj rajta

Meg amit egy korabbi valaszolo irt, keszitess uj kajat, ha ki akar cseszni veled. Kereheted a menedzseret is, ha sokat szorakozik.

2022. jún. 9. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/31 anonim ***** válasza:
91%
Én félnék amúgy, h még valamit trükközne a második gyrossal. Hajszál, köpködés, koszos kéz, akármi.
2022. jún. 9. 12:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/31 anonim ***** válasza:
100%
13 Ne legyél mindenkivel bunkó, csak azzal, aki megérdemli. Van akinek csak szar napja van, és véletlenül nem úgy szól, ahogy kellene. Én erre is először mindig kedvesen reagálok. Aki nem alapból bunkó, az általában ezután már szintén előveszi a jobbik arcát. :) Nem szabad engedni, hogy az alapból tahók megváltoztassák az alapból rendeseket is.
2022. jún. 9. 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/31 anonim ***** válasza:
100%

22 Ha olyan helyen készül, ahol nem látsz minden munkafolyamatot, ott valóban nem érdemes velük szarozni. Megtenni a panaszt, és ennyi. Azért jó a vásárlók könyve, mert azt nem bagatellizálhatja el, a fogyasztóvédelem felé le kell jelenteni.

Ha meg az a sztori, hogy a csípőset beleteszi, annak ellenére, hogy nem úgy kérted, akkor simán csak azt mondani, hogy köszi, így nem kérem.

2022. jún. 9. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/31 anonim ***** válasza:
100%
24 hát igen, ha előtted készíti akkor nem hányhat bele legalább. de ezer más módja van annak, hogy megszivasson úgy, hogy te tűnj kötözkődőnek, ha szólsz érte.
2022. jún. 9. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/31 anonim ***** válasza:
100%

"En vagyok a kedves mosolygos nyalis"

Talán annyira túltolod, hogy az már visszás. Lehet nem kellene nyalisnak láttatni magad. Lehet, még mosolyogni sem kellene. Csak kedvesen és udvariasan előadni mit rendelsz.

2022. jún. 9. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/31 anonim ***** válasza:
25 Például? Ha előtted csinálja, és minden mozzanatát látod, nem nagyon tud mivel megszivatni.
2022. jún. 9. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/31 anonim ***** válasza:
100%

Koszos kézzel hozzányúl. Tehát hogy mondjuk pillanatra megfog valamit előtte, aztán úgy csinálja.

Vagy kevesebbet ad a finomból és többet a nem olyan népszerűből.

A legégettebb pitát ad.

Esetleg ezek együtt, és pofákat vág ha szólni mersz ilyen apróságért.

2022. jún. 9. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/31 Sunshinedoll ***** válasza:
100%

Nem nagyon érdekel. Én egyetlen egy dologért vagyok felelős: hogy én hogyan viselkedek másokkal.

Az, hogy xy-nak sz-r napja van, vagy nem tetszem neki, az nem az én dolgom. Ha én kedves vagyok és valaki flegmázik velem, annak amúgy sem velem van baja, hanem saját magával, így nem veszem magamra.


Ha pedig nem úgy adja a rendelést, ahogy kértem, akkor visszaküldöm, mint bárki másnál megtenném. Egyébként meg ha ennyire feszélyez a hely és nem tudsz felülkerekedni a szorongáson, akkor keress egy másik helyet, vagy menj olyankor, amikor más pincérnő van.

2022. jún. 9. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/31 anonim ***** válasza:
88%
28 Hát, erre való a panaszkönyve, vagy a főnök kéretése. Megfenyegetés fogyasztóvédelemmel, meg egyebek. Az ilyent ki kell rúgatni, mert ne akarjon emberekkel dolgozni, ha egy büdös gyökér.
2022. jún. 9. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!