Ha egy celeb webshopot nyit, miért nem fogadja el a negatív kritikát is?
Lassan minden második celebnek webshopja lesz.
Az egyik ilyen webshopba ma kerültek fel arckrémek, és többen szóvá tették, hogy nagyon drágák. Erre megint jön a felháborodás, magyarázkodás, gúnyolódás a tulajdonostól, hogy akkor moss arcot vízzel stb.
Ahogy láttam, senki nem bántóan, vagy támadva írta.
Miért nem lehet elfogadni a negatív kritikát is?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Azért, mert már bárki nyithat webshopot, és bárki értékesíthet, nem kell hozzá semmilyen tanfolyam... valószínűleg az ügyfélkiszolgálás fogalmáról nem is hallott, nem gondol bele, hogy kellene foglalkoztatnia valakit, aki a márkát menedzseli és jó képet mutat róla, azt hiszi, hogy mert ő az Instacucu, tőle a bunkóságot is el kell fogadni. És az a gond, hogy ezt lassan nemcsak celebek, hanem rendes márkák is csinálják manapság.
Nem azt mondom, hogy ne lehetne ellentmondani egy kritikának, de a "jaj, ez túl drága"-zóknak el lehet mondani pl. egy olyat, hoigy minőségi, bevizsgálat alapanyagokból készül, luxus csomagolás stb., a hasonló kategóriás termékek a piacon hasonló összegbe kerülnek", nem azt, hogy "jó, akkó mossá vízzel arcot, hülyegyerek lol".
A kedvencem az, amikor a kritizáló külsejébe kötnek bele, hogy "akinek ilyen ocsmányul van megfestve a haja, az úgyse tud semmit az igényességről, szivi" meg "ilyen fejen még az én krémem sem segít".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!