A celebeknek, instagramos "influencereknek" hogy lehet, hogy kivétel nélkül drága kocsijuk van?
Akárkit akár feldob az insta, vagy akiket követek, mindenkinek a drága Audi, Bmw van. Senkit nem látni kisebb, olcsóbb kocsival. Azt sem aki még nagyon fiatal.
Hogy lehet ez??
De a házvásárlással is ugyanez van. Legtöbben a húszas éveik elején saját házban laknak.
Mit csinálnak ennyire jól, mi a titok? Komolyan kérdezem!
Álmodj királylány. Ezek az egymilliós meg ötszázezres tarifák magyarországon nem jellemzők. Talán Amcsiban a Jake Paul kaphat ilyen ajánlatokat. Itthon 10 000 és 100 000 közötti szponzipénz az általános. Mivel a magyar celebeknek ha megszakadnak sincs akkora táboruk, mint egy amcsi influencernek, a tarifát pedig követőszám alapján szabják. Százezer követő alatt meg kb szóba se állnak veled. Egy akkora tábort kiépíteni meg nem kis pénz és idő, szóval majdnem mind mínuszból indul mire egyetlen ajánlatot kap.
Aki szerint meg irigykedek, annak javaslom beszélgessen el őszintén influencerekkel, aztán majd meglepődik mekkora mesevilágot mutogatnak az instán a kisgyerekeknek. Akik valóban jól keresnek az influencerekből, azok az emberek, akik elvégeztek egy média vagy marketing szakot és a háttérben jó pénzért felhúzzák az ilyen celebecskék közösségi oldalait.
@18:39
Mesevilágot mutogatni is csak abból lehet ha van miből. Egy falusi közmunkás, valószínűleg ha meg szakad sem fog tudni nemlétező gazdagságot mutogatni.
#12: Ez így van. :D De egy akármilyen hétköznapi emberre se kíváncsi senki. Én hiába kitennék egy olyan képet, mint ők szoktak, nem érdekelne senkit. Pedig sokszor olyan tartalmatlan képek, hogy lefotózzák magukat az irodában.
Azért néhány magyar celebnek is nagy a követőtábora instagramon. Most nézem Kulcsár Edina: 598 ezer, Hódi Pamela 595 ezer, Kasza Tibi 578 ezer, a feleségének is 460 ezer stb stb.
Az a baj sokan úgy kerülnek be a köztudatba, hogy valakinek a párja, de értéket nem közvetít.
"De egy akármilyen hétköznapi emberre se kíváncsi senki. Én hiába kitennék egy olyan képet, mint ők szoktak, nem érdekelne senkit."
Na ez megint pont nem igaz.
Az Instagram pont arról szól, hogy nem baj ha rohadtul nem vagy senki, úgy általánosságban, ha arról töltesz fel tartalmat hogy milyen rohadt sok pénzed van, akkor az emberek követni fognak és híres leszel.
Az lehet, de nekem nincs "rohadt sok pénzem." :D
Nem is szeretnék celeb lenni semmiképpen. Nem azért tettem fel a kérdést.
Érteni kell az egész működését.
Ha valakinek van egy nagy méretű, AKTÍV követőtábora, amelyet mozgatni tud a tartalmaival, akkor abban komoly pénz lehet egy cég számára.
Tegyük fel, ott van InstaRobi, 40 ezer követővel. InstaRobi egészséges recepteket oszt meg.
Egy cég megállapodik vele, és InstaRobi követői közül csak ezren bevásárolnak a cég termékéből, fejenként ötezer forint értékben.
Gyors számít: 5 milliós bevétel a cégnek InstaRobi kampányából. És akkor még nem beszéltünk arról, mennyi visszatérő vevőjük lesz, akiknek ízlett a termék.
Megéri a cégnek kifizetni egy misit InstaRobinak ezért a lehetőségért?
Bőven!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!