Mit gondoltok a magyar politikai helyzetről és a közoktatásról?
Amíg áldozatmentalitású egy társadalom, addig hiába várjuk a fejlődés.
Proaktivitás kell ide minden szinten.
Az innováció ingyen van, mi mégis szinte minden területen lemaradva kullogunk az élbolyt követve, és vágyakozva, hogy "egyszer majd nekünk is jut a jóból, és Isten abbahagyja a nép korbácsolását".
Ellenpélda: Szingapúr, Finnország, Észtország. Mind az innováció élharcosai, pedig szegénységből indultak.
Na ja, csak a magyatür retteg az újtásoktól, a fejlődéstől, jóléttől, mintha ördögtől való lenne. Tessék, most itt a digitális oktatás, nem olyan rossz dolog az, csak fejlesztgetni kéne. Milyen jól jönne pl azoknak akik munka mellett akarnak tanulni vagy távol van tőlük az iskola, eldugottabb falvakban.
De itt csak a lustaség van meg az ajvékolás, hogy jajjj de az nem lesz jó....mert...akkor esetleg gondolkozni kell és megozduni, az meg fáj.
Oktatási rendszer elavult, reformra lenne szüksége.
Napi 7-8 óra sok, hiszen olyan, hogy rajz, enek, és egyéb tantárgyak felesleges gimnáziumban.
Az általános iskola arra jó, hogy az alapokat megtanuljuk, de aki majd Fizikával szeretne foglalkozni, az 11.-ben miért tanulja mindig Petőfi életét? (Ez lehet fordítva is)
Természetesen, nem azzal van baj, hogy vannak tantárgyak, de nekünk irodalomból és idegennyelvből van a legtöbb, de én természettudományokkal akarok foglalkozni, és abból csak heti 1(Fizika) + 5 fakultáció óra, kémia már nincs is, biológia 2, földrajz nincs.
"De ha a legtöbben azt mondják, hogy nem jó, akkor miért nem változik?"
Mert a hatalom könnyebben befolyásolja a tanulatlan réteget.
Illetve csak hosszútávon térül meg az oktatás fejlesztése, amibe sokan nem akarnak beleállni, mivel nem tudnak 4 évnél hosszabb időben gondolkodni.
Kapitalista rendszer de ennyit a politikától.
Az oktatás.
A gyerekem általános iskolában olyan anyagot vesz matekból amit én gimiben hallotam először szóval egy 6.dikas gyerekkel akarják hogy a pitagoraszi számhármasokat megértse nekem akkor 27 évesen lövetem nem volt arrol nem hogy egy 13 éves.
Összefoglalva ettől csak rosszabb lesz mintsem hogy jobb
#16
Na, jó. Túlzásokba ne essünk.
Egyrészt, legkésőbb 8. osztályig le kell adni a Pitagorasz tételt, amihez hozzátartoznak a pitagoraszi számhármasok is. Ez eddig is így volt.
Másrészt, ebben a tananyagban semmi nehéz nincs, ha oktató tanítja a tárgyat.
Harmadrészt, az, hogy te mit tudsz és mit nem tudsz, az nem jelent semmit. Mutatok neked olyan 30+-os embert, aki kétjegyű számokat nem tud összeadni, de ettől még nem kellene gimnáziumi anyagként kezelni.
#17 én nem azt mondtam hogy én mit tudok meg mit nem hanem arról hogy sok olyan anyagot adnak le amiket később kellene tanulni bementem a fiam matektanárhoz értekezletre mert nem állt fényesen matekból (6.a fiam) ő azt mondta hogy a 6.as anyag felét áttenné a gimnzáziumba mert nem 100% hogy ilyen fiatalon megértené.
Érted hogy mire célzok?
"ő azt mondta hogy a 6.as anyag felét áttenné a gimnzáziumba mert nem 100% hogy ilyen fiatalon megértené.
Érted hogy mire célzok?"
Igen, arra, hogy rosszak a matek tanárok, de ebből nem következik, hogy a tantervet kell átírni.
A matek anyagban pont otthon vagyok annyira, hogy tudjam, hogy le lehet érthetően adni, sőt, még a gimnáziumi anyag felét is le lehet érthetően adni felsőben, csak erre nagyon sok tanár alkalmatlan.
Viszont nem lesznek alkalmasabbakra akkpr se, ha válrunk 4 évet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!