Hogyan tudnám fejleszteni az emberekkel való kommunikációmat?
Eddig olyan helyen dolgoztam, ahol nem kerültem kapcsolatba vevővel. Szóval csak pár kollégával voltam egész nap. De munkahelyet váltottam, és itt beszélni kell vevőkkel. Elmagyarázni a termékeket, fajtákat, stb. Viszont mindig elég csendes voltam, nehezen ment az emberekkel a beszélgetés. Kevés ember előtt tudom teljesen elengedni magam és sokat beszélni.
Viszont nem akarok beégni első nap, hogy erre se vagyok képes.
Túl jó állás lehetőség, hogy hagyjam veszni.
Szóval tanács kéne, esetleg valaki aki ugyan ilyen helyzetben volt?
Az a baj, hogy máshova nem vettek fel, ide meg jelentkezésem nélkül hívtak be. És nagyon tetszik. Csak ez a fránya beszélgetés.
Mindig félek, hogy hülyeséget mondok. Ha nagyon ideges leszek, elkezdek dadogni, vagy nem jönnek a szavak, miközben úgyérzem elájulok.
Viszont tudom, hogy ez hátrány az életembe, hogy ez nehezen megy, így szeretnék ezen változtani.
Gyakorlás. Egyedül gyakorlás. Ha valóban jó munkahely és nem s.ggfejek a feletteseid ott, akkor bele van kalkulálva a munkádba a hibalehetőség is (mondjuk, nemigen tudom elképzelni, hogy ebben az általad leírt munkakörben ordas hibát lehetne véteni). A hiba a tanulási folyamat része, természetes. Aztán egy idő után megszokod, introvertáltság ide vagy oda. A kedves első meg szerintem szerényebben célozgasson a témában, amennyiben nem okleveles pszichológushoz van szerencsénk személyében.
Én is találkoztam már olyan vevőszolgálatossal (pl.), akinek nem volt a legjobb a kommunikációs készsége. Ettől függetlenül korrekt volt, és erre szoktam emlékezni. Erre, vagy arra, ha a vevőt külön állatfajnak tekintik és bunkózni kezdenek.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!