Szerintetek bunkóság így visszavágni a pénztárosnak?
Még azon is dühöngeni kezdenek sokszor, hogyha nem tudok aprót adni... Ez legtöbbször a Sparban van.
Az Aldiban még sosem volt ilyen pl.
#20 Szegény milyen fáradt de arra van erelye hogy ok nélkül kötözködjön a vásárlóval. A tiszteletet ki kell érdemelni, ha ő bunkó akkor ne háborodjon fel ha vele is bunkóznak.
Valamint az hogy ti soha nem találtátok magatokat ilyen szituációban még NEM zárja ki azt, hogy ilyen igenis előfordul valakivel. Szóval ha te személyesen nem találkoztál még bunkó eladóval, akkor senki más sem az egész világon?
Mindenkinek meg kell adni a tiszteletet, de ha egy ilyen pénztáros szintű emberke elkezdi játszani az agyát, akkor azt nagyon gyorsan helyre kell tenni, hogy tudja hol a helye!
Nem kell semmi trágárság, elég annyi, hogy Neked csak csitu van, Kasszás Erzsi vagy némár beszélő pénztárgép!
Félreértés ne essék, nincs semmi baj azzal, ha valaki csak ilyen szintű munkáig jutott, de akkor azt lássa el rendesen, tudjon összeadni, kivonni és normálisan beszélni a vásárlókkal.
Tipikus esete annak, amikor a lexikális tudás és a papírok mellé nem jár sem ész, sem érzelmi intelligencia...
Full lenézed őt, mégis te bosszankodsz rajta??
Elég érthetetlen 😃
Amúgy velem sosem történt még ilyen hasonló beszólás, bár nem is járok CBA-ba és hasonló magyar koszos igénytelen franchise hálozatok üzleteibe.
Megérdemelné, de a helyedben én inkább csak gúnyosan bólogatnék. A pénztárosok azért nem az eszükről híresek általában, és ha nekiáll kötekedni, az annak a jele, hogy még frusztrált is.
Kit érdekel, mit vergődik egy proli pénztáros...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!