Miért nem foglalkoznak igazán a gyerekek egészséges fizikumával, mentalitásával, esztétikájával (eleget) az iskolában?
Nem a magolástól fog fejlődni az ország, hanem attól ha egészséges boldog emberek alkotják a társadalmat. Miért nincsenek normális, lelkiismeretes tanárok, pszichológusok, orvosok, védőnők akik foglalkoznának a gyerekekkel,(mert valahol őket is hibáztatom, persze a probléma magasabb szintű)? Alapnak kéne lennie ebben a korban. Hibáztathatjuk a gyerekeket, de ők még nincsenek tisztában bizonyos tényekkel, nem érzik a súlyát olyan dolgoknak amik később fontosak lesznek. Az első 20 év meghatározza az egész további életedet és rengetegen már itt csődöt mondanak, mert nem foglalkoznak velük. Egyszer-egyszer figyelmeztetnek bizonyos dolgokra, de nincs igazán nyomatéka, nincs elég idő rá. Tele van az ország önbizalomhiányos, boldogtalan emberrel és ennek jó része mind ide vezethető vissza.
ilyenekre gondolok:
fizikum-esztétikum (mert igenis fontos, az esztétikum is a mai világban)
sport fontossága
egyénire szabott testépítés
megfelelő mennyiségú víz és élelmiszer (vitamin) fogyasztás sulykolása
fogszabályzás
vérvétel, egyéb orvosi vizsgálatok az egészségügyi problémák idejében való kiszűrésére
stb.
mentalitás
ha egészséges a test, akkor általában a lélek is, de szükség lehet
osztályokra és egyénekre lebontott pszichológusokra főleg a mentális betegségek, traumák időben való észrevétele miatt
pozitív életszemlélet hirdetésére
Ezen felül szükségesnek tartom, hogy az embereket egyéni képességeik, készségeik alapján oktassák.
#10:
"Nem kellene itélkezned mások felett!" Miért nem? Akkor most a lányukat tanulni nem engedő népcsoportokat vagy a vallásukra hivatkozva csiklómetszőket sem szabad meg/elítélni? Na ne már!
"Semmi közöd hozzá, ki hogy él." Ahhoz a 20 éves terhes ÉS cigiző p.cs.hoz sincs közöm, akinek a kölke emiatt asztmás/máshogyan sérült lesz, és emiatt mindenféle támogatásokat kap majd az én adómból?
Már vagy ezer éve erőltetik EU-ban (és nagyjából világszerte egyre inkább) a poroszos (germán) magolós-rövidtávú memós, és analitikus iskolarendszert.
Tehát sajnos a memória és logika a kizárólagos atyaúristenük, a köv helyett: kreativitás, egyéni vélemények, gyakorlatiasság-tapasztalatszerzés, kísérletezések, valamint EQ, többek között.
Továbbá sajnos alá-fölérendeltséggel, ahol is a tanár meghajlik az akadémikus féligazságok és hazugságok előtt, a diák meg a tanári szívatás előtt.
A poroszos (germán) iskolarendszer sok minden,
de nem fejlődés és nem hatékonyság.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!