Szerintetek hogy jobb, ha azonnal megkérdezem a vásárlót, vagy várok egy pár percet és csak azután kérdezek?
Szerintem nem kell azonnal "lerohanni" a vásárlót.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre!
A főnököm szerint, ha a vásárló belép az üzletbe meg kell kérdezni, hogy: - Miben segíthetek?
Sok ember nem szereti, ha azonnal rákérdezünk, hogy mit szeretne, vagy miben segíthetek.
Van aki, csak szétnézni jön be az üzletbe, viszont olyan is van aki rendszeresen belátogat és vásárol is.
Köszi a válaszokat!
Én is dolgoztam plázában bolti eladóként (diákmunka). Ha belépett valaki és nem támadtad le ezzel a szöveggel, akkor a főnök (aki kamerákon keresztül nézett több boltot is), felhívott, hogy látja, hogy belépett egy nő és nézelődik, de én még nem mentem oda hozzá!
Igen, mert látszólag pontosan ismeri az áruk helyét és az egész testbeszéde sikít, hogy ne mondjak semmit a köszönésen kívül. Egyébként fizetés előtt mindig megkérdeztem, hogy "lesz még más vagy ennyi?" -> ekkor az is elküldött pár teáért, aki korábban visszautasította a "szóljon, ha segíthetek valamiben" felajánlásomat. Persze ha valaki látványosan toporog egy adott hely előtt, akkor megkérdezem, hogy segíthetek-e, mit keres?
Svájcban hlisten nem lihegnek a képünkbe az eladók.
Köszönnek és ennyi, ha kell valami, TE szólsz nekik.
Ez ezerszer szimpatikusabb, mint otthon, hogy még be sem léptem máris a nyakamon van.
Vegyes a komment, de ez így jó!
Valóban vannak vásárlók, akik nem szeretik, ha köszönés után a nyakukban lihegnek.
Én is vásároltam nagy üzletlánc élelmiszer boltjában, és nem lihegtek a nyakamban.
Ha valamit nem találtam, akkor én is kérdeztem és megtudtam mindent ami nekem fontos volt. Utána békén hagytak. Mentem összeszedtem amit akartam, és kész.
Nekem ez is szimpatikus volt, és az is amikor köszönnek, megkérdezik segíthetnek-e valamiben. Általában azt mondom, hogy: - köszönöm, csak nézelődöm.
Egyszer a Rossmannban úgy jártam, hogy nehezen tudtam eldönteni melyik CD pumás deót válasszam a két illat közül. Aki ismeri az tudja, hogy alumínium sót nem tartalmaz, parabén mentes, és főleg állatokon nem tesztelt deóról beszélek.
Mire a pénztárhoz értem a biztonsági őr már a nyomomban volt.
Az is zavart, hogy 500 forinttal drágább volt a gyümölcsös illatú, mint a gránátalma illatú.
Mégis a drágábbat választottam.
Nem is tudom mi a fenére gondolt, illetve sejtem. :)
Pedig láthatta, hogy csak egy deó van a kezemben, és semmi más nem érdekelt, csak azért az egyért mentem be.
Talán jobb, ha kamerával figyelik az embert.
Ez egy nagyon kínos eset volt.
Azóta nem szívesen gondolok arra a vásárlásra.
Ha fogok menni, akkor azonnal odalépek, és kiválasztom a nekem szimpatikus deót, és fizetek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!