Csak szerintem hülyeség a tanulmányi eredménye alapján megállapítani valakiről hogy buta?
A rajz pl egy semmilyen tantárgy, kivéve ha te valamilyen 'rajzos' pályát szeretnél
Miből vannak rossz(abb) jegyeid?
A tanulmányi eredmény számszerű értékét az alábbiak határozzák meg:
1. az adott iskola minősége
2. az adott diák szorgalma
3. az adott pedagógus szigora, tudása, tekintélye, pedagógiai felkészültsége és motivációs szintje
4. az egyéni hajlamok
5. a vakszerencse
6. a tanuló tudása.
Egyébként mióta világ világ, minden rossz tanuló azzal jön, hogy az iskolában hülyeségeket tanítanak, és nem eza fontos. Olvasd el (majd, ha megtanultál olvasni) a Mein Kampf-ot, és megnézheted benne, hogy az önjelölt osztrák festőművész (akinek azért nem volt egyese vizuális kultúrából, és nagyapám mindig úgy kezdte világháborús történeteit hogy "ha Adolf bácsi megmarad a művészi pályán, akkor...") is reggeltől estig gyalázta az iskolát, hogy a gyerekeket elnyomják és hülyeségeket tanítanak nekik.
Nyilván nem azért, mert túlságosan sikeres volt a szamárpadban, attól függetlenül, hogy az intelligenciahányadosa nyilván 150 fölött volt a kefebajszosnak.
Számos dolog ellen lázadhatsz. 6-18 év között a gyermekek szeretnek lázadozni, ki a sárgaborsófőzelék ellen, ki azért, mert anyu nem engedi, hogy tizenhárom évesen kirúzsozzam magam és miniszoknyában diszkóba menjek, ki azért, mert kapott egy fülest a fatertől, mert benyomták neki a karót rajzból. Ez az élet rendje.
Továbbá lázadozhatsz teljesen szabadon a gravitáció, a közegellenállás, az időjárás és sok más dolog ellen, amelyek lesz..rják, hogy te lázadsz ellenük. Pontosan ilyen dolog az a technikai civilizáció is, amelyben te megfelelő iskolai végzettség nélkül az alábbi pályákat választhatod:
a) prostituált
b) hajléktalan
c) zsebes
d) lúzer
Nagyjából ennyi az esélyed, kivéve, ha tudsz két félig-meddig egyeneset rúgni, és van elég zselé a fejeden, mert akkor elmehetsz focistának.
Ja, még valami: jó lenne, ha te is egyszer és mindenkorra leszámolnál azzal a jól hangzó városi legendával, hogy az iskolában csupa hülyeséget igyekeznek veled megtaníttatni. Minél inkább úgy érzed, annál inkább az a helyzet, hogy roppantul szűklátókörű és tapasztalatlan vagy. Az igaz, hogy Magyarországon a pedagógusok hivatásuknak érzik, hogy az adott szaktárgyat, amelyiket oktatnak, megutáltassák a gyerekkel, életszerűtlensége, sablonossága és szárazsága miatt (tisztelet a csekély számú TANÁRnak) , de ettől még az iskolában semmi haszontalant nem tanítanak neked. Például a vizuális kultúra feltétlenül nagyon hasznos, mert ha harmincéves korodban nem fogod magad kiismerni egy térképen vagy egy helyrajzon vagy egy épülettervrajzon, akkor utóbbiak terepviszonylatán maximum sepregethetsz, minimálbérért. A képi ábrázolástechnika és a vizuális művészeti alkotások alapszintű ismerete pedig segít megtanulni a történelmet és a gondolkodástechnikát, márpedig történelemismeret nélkül vakon vagy a világban, és fejjel mész a falnak, minden marhaságot elhiszel, amit mondanak neked, és e miatt nem lesz kritikai érzéked (most sincs) , és ha nem lesz kritikai érzéked, nem fogsz tudni érvényesülni, és ha nem tudsz érvényesülni, nemhogy jó puncik, még egy kapafogú gizi se jut neked, és egész éelted a recskázásról fog szólni, mint tegnapi estéd is.
#1: általában mindenből 2-3as vagyok, angol, tesi 4es, leginkább a fizika és a történelem szokott gondot okozni.
#2: nagyrészt igazad van. viszont apám meglát egy rossz jegyet, egyből óbégat hogy buta kis szar vagyok, meg fogok bukni.. szerintem ez teljesen abnormális.
- Az iskolai eredmények azt is tükrözik, hogy az adott diák mennyire veszi komolyan a saját jövőjét.
- A szorgalom nem feltétlenül foglalja magába az ember tényleges tudását, de aki alapból nem "intelligens" mi mással törhetne ki?
- Nem feltétlenül kell iskolázottnak lenni a sikerhez, de a statisztika ellened szól.
- A 2-es 3-as a nemtörődöm, vagy rossz tanulók ismertetőjele...a rendszeres 1-es eredmény már valós probléma.
- Nem mások véleménye alapján kellene megítélnünk magunkat, különben minden egyes TV reklámnál el kellene sírnunk a napunkat.
- Ha általánosságban rosszul teljesít a diák, de bizonyos területeken kiemelkedő, akkor rosszindulatosság alábecsülni őt. Valami történelmileg maradandó megalkotásához, nem kell, hogy az ember mindenhez értsen.
Egyébiránt vannak felesleges tantárgyak, de közel sem 90%-ban. De most komolyan...mondj valami abszolút feleslegeset az eddigi tanulmányaidból, és bizonyítsd hogy az mindenkinek felesleges, nem csak neked.
Az iskolai jegyek alapján tökéletesen meg lehet állapítani valakiről, hogy buta-e, vagy sem.
A hangsúly nem azon van, hogy meg tudod-e tanulni a számodra érdekes dolgokat. Az életben rengeteg olyan dolgot kell csinálnod, amihez baszottul semmi kedved. Az iskola pont erre készít fel. Aki rákúr a tanulásra, mert nincs kedve megtanulni a sok hülyeséget, az az életben is ugyanolyan gyök marad.
Az intelligencia lehet vele született, de a tanulatlan intelligens emberek IQja akkor is alacsonyabb, mint egy kevésbé intelligens tanult emberé, hiszen az utóbbi fejlesztette az elméjét, míg a másik csak lazult.
Remélem senki nem gondolja, hogy egy több diplomás oxfordi jogász butább, mint egy kőműves. Pedig amikor megszülettek teljesen átlagosak voltak mindketten, ugyanolyan IQ hányadossal.
És itt most nyilván nem a rajz 1-esen van a hangsúly.
Képzeld én is imádok bulizni, meg csajokat pörgetni a farkamon, de a 3 diplomát azért csak megcsináltam!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!