Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Miért ilyen frusztráltak az...

Miért ilyen frusztráltak az emberek mindenhol? Miért nem tudnak alapvető illemet gyakorolni közterületen/bankban/boltban?

Figyelt kérdés

Emberekkel dolgozom két éve, de egyre inkább azt érzem, hogy napról napra rosszabb a helyzet. Rengetegen frusztráltak, bunkók, fölényeskednek, mindenért hibáztatnak, őrjöngenek, ha a jogszabályok szerint járunk el. Tapasztalom banki szférában is, hogy mennyire nem tudnak viselkedni.

Fiatal nő vagy, a férfi kollegáimmal nem gyakran merik ezt a hangnemet megütni. A legproblémásabb réteg a 40-50 közötti férfiak, ők sok mindent megengednek maguknak.

Más is ezt tapasztalja, aki emberekkel dolgozik?



febr. 3. 11:16
1 2
 1/16 A kérdező kommentje:

Fiatal nő vagyok*

Azt még hozzáteszem, hogy sokszor köszönni sem köszönnek, valamint szakmai környezetben zsigerből letegeznek. Nem vagyok a tegeződés ellen, de szakmai környezetben protokoll a magázódás és nem haverkodni szeretnék senkivel.

febr. 3. 11:17
 2/16 anonim ***** válasza:
0%
Nem ilyenek, csak Te utálod a munkádat.
febr. 3. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 A kérdező kommentje:
Kedves #2 szerintem nem hasonló szférában dolgozol, ha ilyen választ adsz :)
febr. 3. 11:19
 4/16 anonim ***** válasza:
100%
Boltban dolgoztam évekig. Tökéletes jól látod a dolgot, kedves kérdező!
febr. 3. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
8%
#3: szerintem meg akkor felesleges volt megkérdezned, hogy "Más is ezt tapasztalja, aki emberekkel dolgozik?".
febr. 3. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
90%

Bankokat eleve utálják az emberek. Nem véletlen. Ügyintézni se örömmel mennek be, hanem mert valami probléma van.


Én is voltam ügyfélszolgálatos. Sajnos alapvető a munkakörben, hogy az ügyféllel ritkán találkozol elégedett és boldog állapotában.


Adjuk hozzá hogy a társadalmi olló évről évre nyílik kifelé. És az emberek vagy tudják, vagy érzik. És bizony ez frusztráló.


Az hogy az asztal másik végén mint n+1.-ik alkalmazott te pont nem tehetsz erről, az mindegy. Hisz nem mindenki viheti a panaszát a vezérigazgatóhoz, mint azt Luigi tette.

Nem szeretem ezt mondani, de ezekben a munkakörökben a társadalmi olló kinyílásával arányosan fog növekedni a bunkó ügyfelek száma. Nem a te hibád. Nem is ellened mint magánember ellen szól. De ott, akkor te képviseled azt ami neki fáj. Más módon meg nem hallgatja senki a jogos vagy jogosnak vélt sérelmeit. Webshopos ügyfélszolgálaton ugyan ezt éltem át. Hiába mondtam hogy ne üvöltözzön velem, nem én tehetek a bajról, az volt rá a válasz hogy akkor adjam a vezetőt aki tehet róla vagy tűrjem, mert jogos az indulat. Szomorú világ ez.

febr. 3. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:
52%

"az volt rá a válasz hogy akkor adjam a vezetőt aki tehet róla vagy tűrjem, mert jogos az indulat"


Mintha a banki ügyfélkezelőket aztán kellene félteni. Láttam egyszer: bejött valaki, hogy panaszt tegyen, mert jó eséllyel tévedésből az ő számlájáról utaltak pénzt egy másik ügyfél helyett. Nem tudták megoldani, továbbküldték. Ekkor az ügyfél nem üvöltözött, nem kérte a bankigazgatót, csak annyit, hogy vegyék jegyzőkönyvbe, hogy ő ezt a problémát ott akkor jelezte. Az ügyfélkezelő erre nem volt hajlandó. Miért is?

febr. 3. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
93%
En mindig magazodom ha ugyet intezek, de azert azt meg kell hagyni, hogy a legtobb ceg, ideertve a bankokat is, a weblapjan amit eloszor felcsapok ugye, siman letegez a hulye ajanlataival, es neha mondatrol mondatra valtozik hogy magaznak vagy tegeznek. Neha tenyleg kedvem lenne ugy bemenni, hogy na szevasztok mi ujsag veletek, en vagyok az ugyfel akit elore letegeztetek.
febr. 3. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:
100%

Menj el telefonos ügyfélszolgálatra, na ott jön elő igazán, hogy milyen emberek vannak.

A UPC-nél voltam a call centerben rendszergazda. Egyszer kiküldtek egy frissítést a TV boxokra a Szulejmán közben. Amilyen hívások jöttek utána, szerintem ott ugrottál volna ki az ablakon. Pedig ez nem most volt.

febr. 3. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:
64%
Bár soha egy ügyfélszolgálattal sem kiabáltam, de azért mert nem olyan a vérmérségletem, de egyre jobban megértem, hogy sokan megteszik. pl egyre több helyen van mostanában kiszervezett ügyfél szolgálat és úgy nem lehet egyről a kettőre jutni, nekem most van egy vitás ügyem egy céggel 2 heti levelzés és fenyegetőzés után benyögték, hogy ja amugy ő nekik segg fogalmuk sincsen semmiről mert csak kiszervezett ügyfélszolgálat ők mindent továbbítottak a cég felé, mondom ok akkor adjank oda elérhetőséget, ja azt nem adhatunk szóval én megértem, hogy mások ilyenkor üvöltenek velük.
febr. 3. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!