Miért ilyen frusztráltak az emberek mindenhol? Miért nem tudnak alapvető illemet gyakorolni közterületen/bankban/boltban?
Emberekkel dolgozom két éve, de egyre inkább azt érzem, hogy napról napra rosszabb a helyzet. Rengetegen frusztráltak, bunkók, fölényeskednek, mindenért hibáztatnak, őrjöngenek, ha a jogszabályok szerint járunk el. Tapasztalom banki szférában is, hogy mennyire nem tudnak viselkedni.
Fiatal nő vagy, a férfi kollegáimmal nem gyakran merik ezt a hangnemet megütni. A legproblémásabb réteg a 40-50 közötti férfiak, ők sok mindent megengednek maguknak.
Más is ezt tapasztalja, aki emberekkel dolgozik?
Fiatal nő vagyok*
Azt még hozzáteszem, hogy sokszor köszönni sem köszönnek, valamint szakmai környezetben zsigerből letegeznek. Nem vagyok a tegeződés ellen, de szakmai környezetben protokoll a magázódás és nem haverkodni szeretnék senkivel.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Bankokat eleve utálják az emberek. Nem véletlen. Ügyintézni se örömmel mennek be, hanem mert valami probléma van.
Én is voltam ügyfélszolgálatos. Sajnos alapvető a munkakörben, hogy az ügyféllel ritkán találkozol elégedett és boldog állapotában.
Adjuk hozzá hogy a társadalmi olló évről évre nyílik kifelé. És az emberek vagy tudják, vagy érzik. És bizony ez frusztráló.
Az hogy az asztal másik végén mint n+1.-ik alkalmazott te pont nem tehetsz erről, az mindegy. Hisz nem mindenki viheti a panaszát a vezérigazgatóhoz, mint azt Luigi tette.
Nem szeretem ezt mondani, de ezekben a munkakörökben a társadalmi olló kinyílásával arányosan fog növekedni a bunkó ügyfelek száma. Nem a te hibád. Nem is ellened mint magánember ellen szól. De ott, akkor te képviseled azt ami neki fáj. Más módon meg nem hallgatja senki a jogos vagy jogosnak vélt sérelmeit. Webshopos ügyfélszolgálaton ugyan ezt éltem át. Hiába mondtam hogy ne üvöltözzön velem, nem én tehetek a bajról, az volt rá a válasz hogy akkor adjam a vezetőt aki tehet róla vagy tűrjem, mert jogos az indulat. Szomorú világ ez.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"az volt rá a válasz hogy akkor adjam a vezetőt aki tehet róla vagy tűrjem, mert jogos az indulat"
Mintha a banki ügyfélkezelőket aztán kellene félteni. Láttam egyszer: bejött valaki, hogy panaszt tegyen, mert jó eséllyel tévedésből az ő számlájáról utaltak pénzt egy másik ügyfél helyett. Nem tudták megoldani, továbbküldték. Ekkor az ügyfél nem üvöltözött, nem kérte a bankigazgatót, csak annyit, hogy vegyék jegyzőkönyvbe, hogy ő ezt a problémát ott akkor jelezte. Az ügyfélkezelő erre nem volt hajlandó. Miért is?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Menj el telefonos ügyfélszolgálatra, na ott jön elő igazán, hogy milyen emberek vannak.
A UPC-nél voltam a call centerben rendszergazda. Egyszer kiküldtek egy frissítést a TV boxokra a Szulejmán közben. Amilyen hívások jöttek utána, szerintem ott ugrottál volna ki az ablakon. Pedig ez nem most volt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!